~ Tegner bilder digitalt ~

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Natie Berry » 24 Mar 2012 10:32

Ombestemte meg liksom.
Sist endret av Natie Berry den 01 Mai 2012 17:27, endret 1 gang
Happines can be found even in the darkest of times, if one only remember to turn on the light. - Albus Dumbledore
Brukerens avatar
Natie Berry
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 49
Registrert: 24 Mar 2012 00:05


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Channa Noir » 24 Mar 2012 17:38

Hah, jeg ser jeg allerede er sent ute xD Men jeg prøver likevel :

Jeg skulle gjerne hatt en avatar til Cecilie Stone (på hovedsiden), siden den tegningen jeg selv hadde tenkt å tegne, visstnok aldri kommer. Jeg er lat, jeg vet, men inspirasjonen ser ikke ut til å sette rot.
Uansett: Cecilie er en håsblåsing på fjorten, som da er passelig høy (1.66) og har litt former. Hun har svært lyst hår, som er slett og rekker henne til like over skuldrene, og som i tillegg har en sløyfe med striper i Håsblås-fargene som holder den skrå luggen hennes unna øynene.
Øynene hennes er mørkt brune og litt store (ikke urealtisk store, selvsagt), oppstopper-nesa har et rødlig skjær over seg og leppene er passelig tynne i en mørkere rosanyanse.
Når det kommer til klærne tenker jeg hun bruker kutten, som hadde vært fint om var litt for stor.
Hun har ikke så altfor mange karakteristiske ansiktstrekk, unntatt litt høye kinnben og lys hud (men ikke slik at man ikke ser skillet mellom den og håret). Rotta hennes hadde vært greit om kunne tegnes også (brun ørkenrotte), som sitter på hvilken som helst skulder (så lenge det er hennes).
Emosjonelt sett er hun utrolig munter, og smiler oftest mens hun biter seg i underleppa.

Personlighetsmessig er hun i korte trekk utrolig naiv, energisk, noenlunde bekjeden og har det lett for å rødme. Noe annet som kan nevnes er jo det at hun av en eller annen grunn synes Severus Slur er litt kjekk, og dermed anses som litt gal, er veldig glad i dyr (spesielt fugler og rotter) og synes griffinger er det kuleste huset utenom Håsblås. Ravnkloinger og smygardinger synes hun kan være svært arrogante til tider og oftest er noen skikkelig plagsomme "tretrytinger", som er ett av de verste ordene hun kan klare å kalle folk.

Her har jeg da ett eksempel på hvordan hun ser ut ^^
Sist endret av Channa Noir den 24 Jun 2012 17:29, endret 2 ganger.
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Allison Blach » 08 Apr 2012 20:39

Jo, jeg hadde håpet på en avatar til den Lima, da.

Først en liten beskrivelse av utseende;

Lima Kristhorn er en Irsk jente. Hun har derfor svært blek hud. På ansiktet og deler av halsen har hun fregner, men ikke så det er helt dekkende. Fregnene er lyse, og forsåvidt ganske vanskelige å se. Likevel er de der. Når vi går videre til ansiktstrekk, er det generelle og kanskje viktigste øynene, munnen og håret. Skal gjøre det lettest og mest oversiktlig, så vi gjører punkter, yo. n_n

Øynene: Øynene til Lima er smaragdgrønne, med et hint av brunt her og der. De lyser av eventyrlyst, og har derfor en liten tvist i enden (noe ala kinesisk, bortsett fra at det bare er i enden.)

Munnen: ekstremt bredt glis, prydet med både skadefro og vennlighet. Det strekker seg oppover på den ene siden, som oftest, og flasher enormt mye tenner. Det er liksom slik at man tror hun kommer til å finne på noe, eller bare sprekke. Så stort er det gliset.

Håret: STORT OG KRØLLETE, er det første man legger merke til, deretter det faktum at hun er ginger. Hårfargen hennes er litt mer eller mindre kobber/oransje med noen hint av sterkere oransje mellom krøllene. Krøllene hennes er ikke helt popp oppover, egentlig så ligger de litt nedover mot nakken. Så det går ikke så mye oppover, litt en mellomting. Det er veldig livlig, også er det litt av hvert oppi der. Staven hennes, en katt muligens? Her er det bare å bruke fantasien, hun trenger ikke å ha noe der oppå toppen, men som regel er det å finne.

Kroppen hennes er ganske fyldig, av et slag. Pæreformet, tror jeg det heter. Noe brede hofter, store bryster (men ikke helt melon, gusj) og en flat midje. Armene er nokså lange, med fregner der også. Det samme er beina. Kroppen hennes er kurrant, hun er tross alt 18-19, så litt former har ho jo.

personlighetyooow
Hun er veldig livlig av seg. Kan finnes på en sopelime hvor hun våder unger, med et eliksirsett, transfiguerende eller det at hun leker med Gnav. Listen er uendelig. Lima er også den type person som kan gjøre noe litt i overkant dumt, så hvis en har lyst til å hun skal vise rumpa til en lærer, ja så gjør hun det. Det må også nevnes at hun er nokså eksentrisk.

Jenta som er karismatisk, ivrig, morsom, modig, frekk, happy-go-lucky, real og spydig. Men ikke helt slem, bare litt ondsinnet noen ganger..

Hun bruker griffingskjorta (bra kneppet opp) og/eller vesten, nokså kort sort skjørt og noen bra ødelagte sokker hvor den ene er dratt oppover, og den andre er litt på skrå. Ingenting er ryddig, gjerne slipset rundt huet ellerno.




Jeg er sein, unnskyld. Prøver likevel! :)
Allison Blach.
Brukerens avatar
Allison Blach
 
Innlegg: 3
Registrert: 26 Okt 2011 15:25


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 09 Apr 2012 15:23

Denne frøkna... Er innom forumet alt for sjelden. Men, ettersom du ikke har svart noe enda, så har jeg jo lov til å skrive litt, og håpe på det beste.
Det hadde for så vidt vært kult om det ble en avatar, men du trener ikke krympe bildet, kanskje det gjør seg kult som skrivebordsbakgrunn eller noe... Jeg er nemlig helt elendig med blyanten, og det blir jo ikke akkurat bedre når jeg prøver på PC'en.
Jenta heter Cathleen Niamh ó Ceallacháin (nei, hun eksisterer ikke pð GS enda, ettersom jeg fant ut jeg ville ha klar profilteksten og gjerne avataren og sånne ting FØR jeg spør om tillatelse til å lage en ny bruker)

Cath er 11, snart 12, og kommer fra Irland. Hun har en hudfarge som er ganske blek, noe som står i stor kontrast til det mørke håret. Hun har en lugg som ligger ganske rett i ansiktet hennes, og håret rekker henne til brystet omtrent. Det hender det har korketrekkere, men som regel er det ganske rett. Håret ser nesten svart ut, men det har en svak rødtone. Øynene hennes er veldig blå, og øyevippene hennes er ganske lange og mørke. Hun har litt oppstoppernese. Munnen hennes er ganske normal i størrelsen, og hun smiler sjelden. Når hun først smiler har hun ganske skjeve tenner, og det kommer veldig godt frem at hun har fregner over hele neseryggen.
Kroppsmessig er hun ganske liten og spinkel, men ikke så tynn at det ser unaturlig ut. Hun er også litt guttejente av seg, på den måten at hun virkelig ikke liker morens fåfengte forsøk på å kle henne i fine kjoler.

Når Cathleen først ble født var det etter at foreldrene i mange år hadde prøvd å få barn, og hun og tvillingsøsteren ble godt mottatt. Det viste seg fort derimot at det var noe galt med søsteren, og uforklarlig døde hun kun et par dager etter fødselen. Gjennom hele oppveksten så langt har Cathleen som enebarn alltid følt at hun ikke strekker til, at hun ikke er nok. Hun er relativt klumsete, og foreldrene lar henne ikke slippe i nærheten av en tryllestav. Hun føler seg ofte liten og utilpass i en familie som setter fullblodstatusen høyt, og hun føler at hun bringer skam over familien. Når hun først ble plassert i Ravnklo skjønte hun ikke et kvekk, men det viste seg at klumsetheten gikk over, trodde hun. Men så kom hun hjem igjen, og klumsetheten kom tilbake - med andre ord, hun er nervøs, og blir ofte litt redd for å skuffe noen.
Hun har et utrolig godt håndlag med både dyr og mennesker, og er en person det er lett og stole på. Selv om hun til tider virker veldig usikker på seg selv, virker hun som en 'trygg' person. Hun er stille av seg, og flink til å lytte. hun har en liten svart kattunge som dilter etter henne hvor hen hun går, og dermed har fått navnet Shadow.
Etter at hun begynte på Galtvort har også en mer rampete side av henne kommet til syne, og det er ikke sjelden hun må snu seg for å hysje på Shadow, når hun prøver å snike seg innpå noen. Blandt venner begynner hun å bli flink til å vise mer av seg selv, og kan til tider være veldig sarkastisk, og litt random, men straks det kommer en lærer i nærheten blir hun kjempestille, nesten som om hun er redd for å gjøre noe galt.
Hun er fascinert av verdensrommet, og liker å sitte med Shadow under stjernehimmelen og bare studere den. Da kan hun sitte å drømme om magien hun en gang skal klare å utføre.

Så, om du skulle få lyst til å tegne henne for meg, så hadde jeg blitt veldig glad! Er veldig åpen for forandringer, så om det er noe du vil endre med henne utseendemessig, go ahead! Eneste som egentlig jeg har veldig klart for meg er den kontrasten mellom hudfargen og håret, og så de nærmest lysende blå øynene. Du trenger for all del ikke tegne henne om du ikke har lyst, men det kunne vært litt gøy å se hva du hadde fått ut av det, så ligger nå beskrivelsen her, om du plutselig skulle få lyst til å tegne henne.
Sist endret av Lilja Ravnsdottir den 25 Mai 2012 11:01, endret 2 ganger.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Carmen Garcia Sanchez » 10 Apr 2012 16:03

Bare glem alt jeg skrev, har ikke den karakteren mer :3
"There is no good and evil, there is only power, and those to weak to seek it" - Lord Voldemort.
Carmen Garcia Sanchez
Trollmannshatt
 
Innlegg: 138
Registrert: 26 Okt 2011 07:44


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Loveleen V. Fisher » 24 Apr 2012 15:14

Jeg er lei av å ikke ha avatar, og du er fliiink c:

Personlighet og interesser, og fakta: Hun er veldig sprudlende, og er nesten alltid glad, Og hun har en forkjærlighet for iskaffe, eller bare kald kaffe. Og isbiter. Hun er ekstremt sta, og kan bli skikkelig sur hvis hun ikkefår viljen sin. Irriterende, overbeskyttende og eiesyk. Hun spiller piano, og liker og lese. Sitter alltid i meditasjons-stilling. Hun er seksten, og går i femte klasse. Smart, men nokså naiv.

Utseende: Oceania går som oftest i normale kær som jeans og genser, men til mer spesielle anledninger, går hun i neonfargede kjoler. Hun elsker sterke farger på kjoler og skjørt. Selvfølgelig er det uniformen hun går med mest, med en liten vri med slipset og skjørtet. Skjørtet er heist lenger opp, så det er litt kortere, for det er egentlig altfor stort, og slipset henger litt løst. Håret hennes er langt, sjokoladebrunt og ganske krusete. Hun har ikke noen interesse av å bruke hårbørste. Håret går ned til midjen. Ofte oppsatt i dult eller så er det flettet. Ansiktet er hjerteformet, og øynene er ovale og sjokoladebrune. Nesen er litt oppstopper, og hun har fregner på neseryggen. Huden er ganske blek. Bruker som oftest lakksko til uniformen, ellers i converse, flippflopper eller sneakers. Hun har alltid på seg ferskenfarget neglelakk. Bruker ikke sminke. Øyevippene er i en mørk brunfarge, og er middels lange. Hun er normalt tynn, ikke for tunn, ikke for tjukk.

Skjønner godt hvis du ikke har tid, lyst eller orker å tegne henne, altså, men nå ligger beskrivelsen her, Bare sånn i tilfelle. :)
Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant.
Brukerens avatar
Loveleen V. Fisher
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 69
Registrert: 23 Aug 2011 14:49
Bosted: Flekkefjord


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Nathanee Safirius » 25 Mai 2012 04:41

Maureen Trecker skrev:Jeg tror jeg hadde spist opp hatten min om du tegnet Maureen for meg. Ikke ta det bokstavelig, men jeg har en hatt, og hadde blitt overlykkelig om du hadde tegnet.
Så lurer du kanskje, hvorfor skulle jeg gidde å tegne denne absurde karakteren? Vel, hun er rar, ja, men kanskje det kan være en spennende utfordring, det å tegne en mindre pen person.. Hva vet jeg.

Krysser armer og bein, jeg.
-Eline.


Bilde

Blå kjole, "arrogant og frekt" utseende, men usikre øyne. Rødt skjær i håret, og hazeløyne med brunt senter, liten munn, oppstoppernese og bleik. Did I do it right? :D ...Jeg håper håret var kråkereirete nok.

Litt dumt at du ikke spiser hatten, da. Hadde sorta håpet på det.

---

Jeg er ikke egentlig så treig. Jeg så igjennom tråden nå i natt, og jeg fant ut at "hey, jeg burde kanskje gjøre noe av det jeg sa jeg skulle". Selv om jeg har tegnet til Maureen nå, betyr det ikke at jeg ikke skal tegne til flere, så folk kan enda poste beskrivelser her. Om man ikke vil ha bilde lengre blir det også enklere for meg om man stryker ut det man sa tidligere med den fine editknappen, så jeg ikke blir forvirret.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Maureen Trecker » 25 Mai 2012 06:42

Gefällt mir! Seriøst. Har sittet (ligget, eh) her og sett på den i mange minutter nå. Herregudogjesusogmarymagdelene. Den er så fin.
How come Ravenclaw is so much better than all of the other houses? This question is actually rhetorical, I just wanted to draw attention to the fact.
Brukerens avatar
Maureen Trecker
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 357
Registrert: 28 Nov 2011 13:16
Bosted: Freia sjokoladefabrikk


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Eàmané Wesenberg » 25 Mai 2012 17:35

Skriver her mest for min egen del. I mitt hode er nemlig Sniva en veldig interessant karakter, jeg har bare ikke klart å få henne ned på papiret sånn som hun egentlig er. Er jeg heldig, vil dette høres interessant ut. Å få en tegning ut av det er bare en bonus.

Som du vet, ser Sniva i utgangspunktet helt ut som Mane. Grunnen til at jeg lagde henne, var egentlig bare for å vise hvor mye arv og miljø kan gjøre folk ulike. Så i korte trekk har Sneebs tynt, lysblondt hår ned til midt på brystet, som hun nesten alltid har i fletter. Ansiktet er rundt, men tynnere enn mane sitt pga mer fysisk aktivitet. Nesa og munnen er liten, øynene grå og ganske store. (ikke like store som mane sine tho, Sniva er mye ute i sola og øynene har etter hvert blitt litt mer mysende.) Kroppen hennes er liten, men i forhold til mane er huden hennes litt mer tan og hun har også antydning til fregner.

Utenom ravnklouniformen går Sniva med enkle klær, gjerne i blått eller gult. Hun har feks en dongerikjole hun er veldig glad i. Det mest påfallende med stilen hennes er støvlene, altfor store og veldig gamle knytestøvler som har gått i arv ganske lenge. Hun bryr seg mer om at klærne hennes er praktiske enn pene.

Sneebs kommer altså fra en familie med fiskebønder (gomper) og er eldst av tre søsken. Hun er vant til ansvar, både med å hjelpe til på gården og å passe sine to yngre brødre. Hun er dessuten nysgjerrig av natur, og når hun en sjelden gang hadde fri pleide hun å dra på lange oppdagelsesturer i de nærliggende omgivelsene og samle "skatter". Hun har aldri vært ungen som bare satt inne og så på tv.
Sosialt ender hun som regel opp med å ta et slags lederansvar. Ikke fordi hun vil, men fordi hun naturlig ser hva som må gjøres og sørger for at det blir gjort. Hun er også oppmerksom og flink til å se sammenhenger, som gjør henne til en god elev.

Snivas skjulte dårlige selvtillit kommer fram i hennes usynlige "venn" Dark Sniva, en vakker, mørkhåret og skinnende versjon av Sniva som dukker opp i de aller minst passende øyeblikkene for å få henne til å føle seg ubrukelig.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg sesica » 26 Jun 2012 16:03

Hei Nath. Jeg ville blitt kjempeglad hvis du ville tegnet Maximillian!

Han er seksten år gammel og går i Ravnklo. Han er ganske opptatt av hvordan han selv ser ut og han har ikke så veldig stor tro på at han ser bra ut.

Ansiktet hans er svakt hjerteformet, med myke ansiktstrekk. Han har litt liten nese, med rund nesetipp. Huden til Maximillian er lys, men over og rundt nesa har han lysebrune fregner med ujevnt mellomrom. Øynene hans har en slags blandingsfarge, - med grågrønn grunn, men også mye preg av blå-grått. Han har et våkent blikk og nærmest perfekt syn. Han er veldig glad i å SE, betrakte verden rundt seg. Øynene er markerte, men den litt duse fargen demper dem litt. Jeg nevnte mye farger på øynene, men det er ikke sånn man legger merke til før man faktisk får ordentlig øyekontakt med gutten. For andre kan det virke som han har kjedelige øyne. Max' lepper er svakt rosa, med litt avrundet form på overleppen.

Kroppsfasongen hans er litt hengslete. Han er tynn, men heller ikke så veldig høy for en gutt på snart sytten. Rundt 173 cm høy. Han er utrent og ser egentlig ikke spesielt bra ut, men han har absolutt sin sjarm.

Håret til Max er et kapittel for seg selv. Han er meget forfengelig når det kommer til håret og han er glad i å endre det. Forøvrig har han naturlig fall i det, på grensen til krøller, men han sletter det ut med magi til enhver tid. Ingen på Galtvort har noen gang sett ham med krøller, og det er veldig få (en eller to) som i det hele tatt vet at håret hans ikke er naturlig rett. Jeg vil gjerne at du skal tegne ham med halvlangt hår, som rekker ham omtrent til midt på halsen, hvor det svinger litt inn. Han har sideskill, og lugg som henger på den ene siden, gradvis avklipt, så den er skrå. Fargen er heller ikke naturlig. Han har mørkebrunt hår, med et svaktsvaktsvakt lillaskjær i luggen (altså håret som henger på siden av ansiktet).

Max har forresten veldig pene hender. Som person er han litt alternativ. Han er kreativ og intelligent, bruker mye av tiden sin på lesing, tegning og diktskriving. Han har også en ganske fin stemme. Han er kjærlighetsbarnet til hippieforeldrene sine, som bare har ham. Han har vært vegetarianer i snart to år og er veldig opptatt av å se andre, samme om det er mennesker eller dyr.

... jeg hadde blitt supersupersuperglad. Også kommer jeg sannsynligvis til å ha lyst til å bruke den som avatar. :3
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron