~ Tegner bilder digitalt ~

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Erica F. DeNima » 25 Aug 2012 08:01

Oi, så du tegner nå? Får vel prøve, da!

Først litt om utseendet:
Erica Foxtail DeNima er en syttenårig heks, selv om hun ser mer ut som femten. Øynene hennes er lys, lys gråblå, og hun har alltid en anelse mascara på, selv om det ikke trengs siden øyevipper og øyebryn, som håret hennes, er like sort som kutten til professor McSnurp. Hun har alltid satt håret opp i musefletter, som rekker henne til litt under skuldrene, skjønt det er alltid noen hårstrå på avveie. Hun har på seg en lys blå singlet, noe som framhever tattoveringen av en fjellrev på høyre overarm. Hun er blekere enn de fleste, skjønt hun har ofte en anelse rosa i kinnene. Hun har hjerteformet ansikt. Å, og så er hun ravnkloing.

Og så litt om personligheten:
Erica er ikke sjenert, hun har bare null erfaring i å snakke med andre. Hun bruker derfor mye tid på å observere andre, og er blitt flink til å lese følelser. Hun utdanner seg for øyeblikket til å bli med i Avdelingen for oppsyn og kontroll av magiske vesener i Magidepartementet. Hun har siden andre klasse sneket seg inn i den Forbudte Skogen for å kjæle med hippogriffene, og har ikke blitt oppdaget siden fjerde. Hennes beste fag er definitivt formler, hun har fått nok av ros for Tafyrio-formlene sine, noe som definitivt gjør henne til en farlig motstander i dueller. Hun blir lett sint, og sinnet hennes er av den kalde typen. Behandles med den ytterste varsomhet.
Sist endret av Erica F. DeNima den 01 Mar 2017 08:45, endret 1 gang
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 26 Aug 2012 15:54

Tegner du...?Spenende..Kunne du tegnet avataren min på GS..?

Cherly Chalotte Alice Peeters, er en ikke fult så avslappet jente.Hun har lidd under en streng fars resime, og derfor er hun ganske så disiplinert.Med de lange, tynne hende lett utstrakt foran seg, og hodet hevet.Gjerne med halvlukkede øynen ser hun arogant ut, og det er hun kanskje også.Det mørkeblonde håret hennes rekker henne til mitt på ryggen når det er rett, men de dagene hun har det i korketrekkere når det henne til litt under skuldrene.Håret kan være rett den enne dagen, og ha korketrekkere den neste.Også den tredde kan det ha svake bølger, som er mest normalt.Hun har blågule øyne, som også har innslag av brunt.Hun har også en liten skihoppnese, med et lett dryss av fregner over.Huden er solbrun, men ikke nok til at det merkes med det første.Leppene er ofte samme presste, og derfor får de forlitte blod, så de er ofte blekere enn huden.Hun viser aldrifølser, annet enn det trørt MonaLisa smil, og tiltider et drømmene utrykk, men da kun i øynene.Hun har det med å feste øynene på et pungt i ingenting, og deretter stirrer åpenlyst på det, ofte så andre snur seg for å se hva hun ser på.Hun er ellve, men også poodrat etter regelen, Barn skal sees, ikke høres.Derfor går hun i ett med veggen, og kun når hun ikke er under oppsyn av voksen kommer den spydige jenta, med et sjørt pregg fram.Ja, også er hun i Ravnklo.
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Ludo Faller » 26 Aug 2012 16:55

Hei! Jeg vet at jeg mest sannsynelig ikke har sjanse engang, men jeg vil gjerne prøve. Fordi tegningene dine er så nydelige~~
Jeg vil gjerne at du tegner to karakterer. Ludo og Caitlyn Hazel Faller. Ludo er min karakter, og Caitlyn er det en venninne av meg som eier. De er tvillinger og utrolig nære, og like, ikke minst. Forholdet deres er helt spesielt og unikt. De krangler og hater hverandre halvparten av tiden og er sjelevenner resten. De støtter alltid hverandre og er på en måte jente-og-gutteversjon av samme person. Men de er også ulike. Jeg vil beskrive hver av dem.

Ludo:
Han er den gutten ingen egentlig skjønner hvorfor ble så populær. Holdt på å komme i Håsblås, men vippet akkurat over på Griffing, noe han egentlig ikke helt skjønner selv. Han er ikke særlig modig og er ikke av den heltemodige typen som alltid ofrer seg for vennene sine. Han er smart nok til å få middels karakterer, og utrologi er ynglingsfaget. Dette kommer av at foreldrene har en stor urtehage hjemme med mange spennende planter som han brukte mye tid på å studere som liten. Men ellers er han en naiv, usikker femten år gammel gutt som ofte mistolker ting og ikke lett tilgir. Han smiler mye, og er generelt ganske morsom å være med. Andre fakta er at han er allergisk mot avokadoer og peppermyntedrops, er redd for lyn og torden og hater små kryp.

Utseende:
Øynene er store, skrå og med lange, glinsende vipper. De har en nydelig, nøttebrun farge som blir lysere inn mot irisen. Ansiktet er lettere feminint, med litt blek hud og vakre trekk. Leppene er lyst rosa og om sommeren får han et dryss av solfregner som blekner når vinteren kommer igjen. Håret er gyldenblondt. Det rekker ham cirka til skuldrene og er ofte rotete. Det står ikke til alle kanter, som om han skulle brukt voks eller noe, er bare rotete og ugredd. Smilet er ofte skjevt med et litt spørende, sarkastisk uttrykk og øynene strålende og av glede og sånt.
Han har en helt alminnelig kroppsbygning og høyden er jeg ærlig talt ikke helt sikker på C: Han er verken høy eller lav, helt normal liksom.
Noe annet som bør nevnes er at Ludo er animagus. Dette sees også i utseendet hans. Ørene er en anelse spisse i tuppene, det samme med tennene. Øynene har ofte et gult underskjær og trekkene blir en smule dyriske.

Caitlyn: (I og med at Caitlyn ikke er min karakter, beskriver jeg henne fra mitt synspunkt. Og dermed Ludos. Mm…)
Caitlyn er spydig, kreativ, gal og totalt, totalt uforutsigbar. Hun kan finne på alt til å våde deg fordi du er irriterende eller klæsje en muffins i ansiktet ditt fordi du ødela dagen hennes. Hun elsker å plage folk og er mester i pek og rampestreker. Ellers er hun sett mye opp til av småsøsken og en god eliksirbrygger. Hun er i Griffing, selv om noen lurer litt på hvorfor. Oppvokst som eldste søster i en familie med seks barn, og foretrekker alltid økologiske ting.

Utseende:
Caitlyn er jenteversjonen av Ludo. Derfor er de ganske like. Samme hår, selv om Caitlyns kanskje er bittelitt lenger, til skuldrene cirka. Samme øyne og høyde, og utrolig like ansiktstrekk. I å med at hun er femten år gammel, har hun begynt å få litt former, men ikke noe stort. Øynene bærer som oftest et ertende uttrykk. Hun kler seg ofte i Griffinguniformen, hettegensere og spesielle kjoler, som denne: http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 ... nechan.jpg

Jeg vil gjerne at du tegner dem og får fram forholdet deres. At de er to tvillinger som elsker hverandre, men også kan krangle. At Ludo hjelper Caitlyn og ofte behandler henne som en prinsesse ( Noe han ofte får problemer når han eventuelt har kjæreste cx)
Legger med et lite bilde som beskriver utseendet deres i forhold til hverande ganske bra.
http://i45.tinypic.com/156uykp.jpg

Vel. Det var beskrivelsene. Du kommer sikkert ikke til å tegne til meg, men om du hadde gjort det, ville jeg besvimt av glede :D Du trenger absolutt ikke tegne begge to btw, jeg dør også om du bare tegner Ludo. Og bildet ville forresten bli brukt som avatar på Galtvortskolen.net.
Mjaumjau~
Brukerens avatar
Ludo Faller
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 63
Registrert: 24 Aug 2012 22:58
Bosted: Eventyrland



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron