I am drawing

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

I am drawing

Innlegg Billie » 07 Jan 2012 03:47

Yeah, hva skal man si? Jeg kan godt tegne et par karaktere hvis det er ønskelig. Ikke noe veldig detaljerte bilder akkurat, og starter med en venteliste på tre personer...

Kan like godt si med en gang at jeg ikke kan tegne gutter, og derfor ikke blir å tegne om du ber meg om det.. Det er noe jeg øver på i det stille x) Bildene blir noe portrettaktig.

Venteliste:

1. Daniella Victoria Frances
2. Trinity
3. Francis


Da var det fullt. Bildene jobbes med... :)
Sist endret av Billie den 26 Mar 2012 00:12, endret 5 ganger.
Brukerens avatar
Billie
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 83
Registrert: 06 Aug 2010 01:52


Re: I am drawing

Innlegg Daniella V. Frances » 07 Jan 2012 14:08

Åhh, kan du tegne Daniella Victoria Frances?

Daniella er blond håret er til under brystene. Veldig lyst, litt sølv-blondt. Det henger løst og omkranser det smale ansiktet. Øynene hennes er blå, og leppene har en svak rosafarge, som gjør at de står fram i det ellers så bleke ansiktet.
Daniella er tynn, men ikke så tynn at det er farlig. Hun har blitt så gammel at hun har fått former, og til tross for at de kanskje ikke er store, så er de godt synlige. Uttrykket hennes er en smule overlegent, men Daniella smiler mye (du trenger ikke tegne smil, altså.) Når hun smiler er det som oftest uten tenner, litt sånn sukker-søtt.

Akk ve - si i fra hvis du klarer å tegne gutt en gang, det er han jeg er mest aktiv på. :') Men blir så glad for en tegning av Daniella.
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: I am drawing

Innlegg Harriet » 08 Jan 2012 18:59

Hm, kan du tegne Trinity? Og øø, si ifra til meg også om du bestemmer deg for å tegne gutter. <:
Trinity har langt, lyst hår. Det når henne ca til midjen. Hun er 16 år og har derfor en del former og sånn. Hun går for det meste i lyse farger(lyseblå, lyserosa etc) og har en veldig feminin stil, altså kjoler, skjørt osv osv.
Trinity har naturlig røde kinn og ganske lys hud, hun bruker skjeldent noe annen sminke enn mascara.
Hun har mørke øyenbryn og fyldige lepper. Hun er heller ikke spes. tynn, hun har litt fett rundt både mage og bein.
Også har hun en pannelugg som akkurat er lang nok til at hun kan skyve den bak ørene.
Er det noe mer, så har jeg bilder på profilen. Og m det er noen skrivefeil her, så er det fordi jeg sitter på ipad.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: I am drawing

Innlegg Darya Rachel » 09 Jan 2012 22:26

Jeg vil også høre det om du bestemmer deg for å tegne gutter. :P

Kunne du tenke deg å tegne Francis?
Francis er en fjorten år gammel jente i Smygard. Hun har kort jordbærblondt hår, som vil si at håret hennes eier preg av oransje. Frisyen hennes ser ut som den gjør på dette bildet, med unntak av at panneluggen hennes ikke dekker så mye av ansiktet.
Hun har blå øyne og fregner, en spiss hake og lys hud.
Selv om hun er fjorten år gammel eier hun ikke former og hun er skikkelig guttejente. Det vil si at hun viser veldig lite av sin feminine side.
Trenger du mer info, si i fra? :3
Darya Rachel
 


Re: I am drawing

Innlegg Maureen Trecker » 10 Jan 2012 00:32

Kopierer profilen min, jeg. Ser det allerede er tre folk, men vi prøver!

Jentas utseende er abosolutt ingenting bemerkelsesverdig. Hun er hverken søt, pen eller noen form for attraktiv. Selvfølgelig har hun en sjarm, der hun vandrer rundt med det utrolig bustete håret sitt og oppstoppernesen. Det bustete håret er forresten brunt, og nokså fullt av floker. Annabelle Thorn spurte en gang om det var mulig å ta på hodebunnen hennes, på tross av at hun har så mye hår. Øynene matcher håret, med sin blandede, brun-dominerte hasselfarge. Jenta har en liten munn, for dem som eventuelt skulle lure på det. Hun er rundt 168 centimeter høy.
.....Også er hun spinkel. Absolutt ikke underernært, men bare.. spinkel og formløs. Flat som en pannekake. Akkurat den delen tror jeg hun gjerne skulle hatt litt forandring på. Men, det kommer vel, tror hun. Også er hun alltid iskald på de små hendene sine. Sånn konstant liksom.

Ravnklo, femte.
How come Ravenclaw is so much better than all of the other houses? This question is actually rhetorical, I just wanted to draw attention to the fact.
Brukerens avatar
Maureen Trecker
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 357
Registrert: 28 Nov 2011 13:16
Bosted: Freia sjokoladefabrikk


Re: I am drawing

Innlegg Hayden » 11 Jan 2012 17:16

Kunne du tegne Lux E. Hayden? Utseende beskrivelse under, jeg kan vente.

Hår og hårfrisyrer- Lux hår har en veldig mørk brun farge. Det har til forskjell fra brorens hår, store kroketrekkerkrøller. Håret rekker henne til litt ovenfor navlen og er altid fint gredd Hun har den vanen å drar hånden gjennom håret mens hun snakker. Hun går som oftest med håret løst fordi hun elsker og fikle med det, men når hun setter seg opp er det i en enkelt ballerina topp, hestehale eller en fransk flette.
Øynene- Øynene hennes er litt større enn normal størrelse og har en ganske rund for. Øyenvippene er fyldig og anormalt lange med samme farge som håret. Fargen på øyne er en dyp, litt sjokladefarge. Øyenbrynene er smale, ganske normale og mørkrbrune. Øyelokkene hennes er store og senere kommer det til å finnes en figer haug øyenskygge på dem.
Munnen- Munnnen til Lux har en mørk farge og er fint fyldige, ikke sånn unormalt perfekte. Når hun smiler kommer de små rette tennen til synes, hun har litt unormalt små tenner og det er derfor hun smiler med alle på en gang. Smilet hennes er fint, og passer hennes godt.
Nesa- Neseryggen er smal og nesetuppen er litt rund. Selve nesen i sin helhet er normal, rett og liten.
Ansiktet- Ansiktet er hjerteformet og smalt. Sammen med den lyse, rene huden og de mørke øynene kommer hjerte formen enda mer frem. Hun har markerte kinnbein som er et veldig normalt Hayden trekk, kjeven og haken er også tydelige, men det gjør ikke haken spiss.
Hayden
 
Innlegg: 1
Registrert: 29 Okt 2011 14:01


Re: I am drawing

Innlegg Thomas J. Doom » 12 Jan 2012 06:51

^
Bilde
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: I am drawing

Innlegg Eàmané Wesenberg » 12 Jan 2012 13:17

^HAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol:
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: I am drawing

Innlegg Billie » 24 Mar 2012 03:15

Vil dere enda ha disse eller? <.< fikk plutselig mye å gjøre, så fikk ikke gjort noe. Tror kanskje jeg er inne i en liten tegneperiode nå, så må bare vite hvem som fortsatt skal ha bildene. Og da snakker jeg til de tre som er på listen :)
Brukerens avatar
Billie
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 83
Registrert: 06 Aug 2010 01:52


Re: I am drawing

Innlegg Natie Berry » 24 Mar 2012 10:34

Hadde blitt glad om du kunne tegne en avatar til meg. Hun elsker godteri, men er også sjenert. I det ene øyeblikket du ser henne, kan hun bli tatt for å være hyper. Det neste er hun utrolig følsom og sjenert. Hun har brunt langt bølgete hår, med en litt lang pannelugg.
Happines can be found even in the darkest of times, if one only remember to turn on the light. - Albus Dumbledore
Brukerens avatar
Natie Berry
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 49
Registrert: 24 Mar 2012 00:05



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron