Tegner avatarer (oppdatert: Loughlin, Janey, Marion)

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: Tegner avatarer.

Innlegg Estelle Goldeshire » 05 Jan 2012 21:14

Allison Blach skrev:Nár du er ápen, vil du sende melding til Allison Blach? Vil være meget takknemlig.


Tror nok beklageligvis ikke det blir mulig. Får en varsel om at jeg er åpen burde alle få det, og det blir litt vanskelig. Beklager virkelig! ; o ;

Tinaahansen skrev:Jeg skal mystirre på skjermen helt til du kan tegne igjen :3 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :geek: :geek: :geek: :geek: :roll: :roll: :roll: :roll: :o :o :o 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)


Awwwhahaha <3
"At the end of the experiment, you will be baked and then there will be cake."

Antheilo.deviantart.com
Brukerens avatar
Estelle Goldeshire
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 21 Sep 2010 20:28


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Estelle Goldeshire » 09 Apr 2012 22:26

ÅPEN FOR BESTILLINGER. hei caps står til wat??

Jeg tar imot tre bestillinger. I denne runden kan du enten velge mellom å få et portrett, som jeg tegnet sist gang, eller å få en fullbody chibi av karakteren din. Om du fikk en tegning sist gang kan du ikke få en nå. Førstemann til mølla, og reglene fra forrige gang står fremdeles.

Jeg vil gjerne ha navn på karakteren din og beskrivelse av utseendet, tusen takk. Haha. ; w ;

Eksempler på chibier;

Bilde

Nr. 1 er med detaljer, nr. 3 er flat-colour. Du velger selv hvilken variant du vil ha.

Portretter;

Bilde
"At the end of the experiment, you will be baked and then there will be cake."

Antheilo.deviantart.com
Brukerens avatar
Estelle Goldeshire
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 21 Sep 2010 20:28


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 09 Apr 2012 22:42

Jeg vil gjerne at du tegner Lilja for meg!
Lilja er 16, men om du ikke kjenner henne, vil du gjette på omkring 11. Hun har kraftige krøller, og hår ned til livet omtrent. Håret er litt lyst brunt (avataren min på GS har den hårfargen) Hun har også lugg, det varierer om den ligger på siden slik som på avataren, og om den ligger i panna.
Øynene hennes er litt større enn normalen, og er i en lys blåfarge, som skinner veldig.
Hun er lys i huden, med noen diskret fregner på nesa/kinnene.
Hun smiler gjerne litt, med ganske lyse lepper.
Griffingjente, gjerne portrett :c)
Så, om du kunne tenke deg å tegne henne, hadde jeg blitt utrolig glad! :D
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Estelle Goldeshire » 09 Apr 2012 22:48

Lilja Ravnsdottir skrev:Jeg vil gjerne at du tegner Lilja for meg!
Lilja er 16, men om du ikke kjenner henne, vil du gjette på omkring 11. Hun har kraftige krøller, og hår ned til livet omtrent. Håret er litt lyst brunt (avataren min på GS har den hårfargen) Hun har også lugg, det varierer om den ligger på siden slik som på avataren, og om den ligger i panna.
Øynene hennes er litt større enn normalen, og er i en lys blåfarge, som skinner veldig.
Hun er lys i huden, med noen diskret fregner på nesa/kinnene.
Hun smiler gjerne litt, med ganske lyse lepper.
Griffingjente, gjerne portrett :c)
Så, om du kunne tenke deg å tegne henne, hadde jeg blitt utrolig glad! :D


Den er grei, skal gjøre mitt beste! ; w ;
"At the end of the experiment, you will be baked and then there will be cake."

Antheilo.deviantart.com
Brukerens avatar
Estelle Goldeshire
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 21 Sep 2010 20:28


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 09 Apr 2012 22:49

Eller, om du vil, så kan du tegne venninnen min Loughlin Loise... Hun hadde blitt veldig glad, bare det at hun har lagt seg tidlig. Om du hadde tegnet henne, så skal du ha applaus! Dette er det hun har skrevet på profilen om utsende;
"Med mørkt, rødt hår og store mørkegrønne øyne, kan man se at Loughlin er irsk. For øyeblikket er hun like høy som de fleste på hennes alder, om ikke muligens litt lavere. Det at hun er såpass aktiv har gjort henne ganske sterk, men musklene er skjult under et sunt lite lag med fett. Midt i det hjerteformede/ovale fjeset sitter en spiss liten nese som er dyppet i fregner som det egentlig bare er henne selv som ser, og de stalker’ne som analyserer utseende hennes. Det er fordi de ikke er spesielt mørke, og går ganske i ett med resten av huden. Det samme gjelder de få fregnene som er i panna hennes og på kinna. De store mandel-formede øynene er omringet av lange, mørke og bøyde øyevipper, og når den lille rød-rosa munnen smiler dukker det frem en rekke med hvite tenner, som for øyeblikket har et lite overbitt."

Loughlin går i 1. klasse, Smygard.

Med andre ord, du må gjerne glemme Lilja, og heller tegne Loughlin :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Estelle Goldeshire » 09 Apr 2012 22:54

Haha, okei, da blir det Loughlin! qwq
"At the end of the experiment, you will be baked and then there will be cake."

Antheilo.deviantart.com
Brukerens avatar
Estelle Goldeshire
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 21 Sep 2010 20:28


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Janey I Johnson » 09 Apr 2012 23:14

Ohai! Dersom du vil teikne eit portrett av min karakter blir eg veldig glad!

Janey Isabell Johnson. Ho går i 7., og er i Smygard. Ho har knallraudt hår med fall i, som når eit par cm lenger ned enn til skuldrane. Ho har ikkje lugg. Ho er ganske bleik i huda, men har verken fregner eller andre merker i andletet. Ansiktet hennar er avlangt, har litt stor munn, lita nase og lyseblå, mellomstore, auge. Ho er ganske tynn. Ho er lav, men det er vel hardly viktig informasjon til eit portrett når eg tenker meg om...
Det einaste ho brukar av sminke er mascara.

Yeah, dersom du vil ha meir detaljert skildring er det berre å gi beskjed, men right now var dette det eg orka å skrive.

Dersom du orkar er du the best :D
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 09 Apr 2012 23:15

Estelle Goldeshire skrev:Haha, okei, da blir det Loughlin! qwq


Takk! Da blir hun glad :c)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Estelle Goldeshire » 09 Apr 2012 23:18

Marion Bother skrev:Jeg blir veldig glad om du vil tegne et portrett av Marion Bother. ^^

Hår: Håret hennes er ganske spesielt. Det er tofarget og delt på midten av hodet, rødt forran og grønt bak. Det grønne håret rekker henne til midjen, mens det røde håret rekker henne til skulderblandene. Hun er født med knallrødt hår, men i en alder av tre år hadde hun et magisk uhell som førte til en genfeil som igjen førte til permanent rødt og grønt hår. Håret hennes består av mange, glatte, hårstrå. På grunn av dette kan det se ut som at håret hennes er tynt, noe det ikke er. Hun slipper også unna folker med dette. Ansikt: Ansiktet hennes er diamantformet. Dette vil si at ansiktet hennes er ovalt, med en spiss hake. Kinnbena hennes er tydelige, men myke i konturene. Hud: Hudtonen hennes er veldig blek, men varm grunnet en gul undertone. Dette gir henne en gyllen farge om hun soler seg. I ansiktet er huden plettfri. Hun er veldig opptatt av å ta vare på huden og forsikre seg om at fremtoningen er perfekt. Kviser har derfor aldri vært et problem i Marions tilfelle. Øyne: De er smaragdgrønne. Hun har det man kaller dyptliggende øyne. De er rammet inn av tykke, lange vipper. Disse farger hun svarte. Grunnet en synsforstyrrelse bruker hun vanligvis linser, men det forekommer at hun bruker briller også. Disse har en styrke på +1.75. Nese: Marion har en liten oppstoppernede med smal neserygg. Den er harmonisk og passer ansiktet hennes perfekt. Munn: Leppene hennes har en lys rosa tone. De er smale, men underleppen er fyldigere enn overleppen. Tennene hennes er hvite og hun er veldig opptatt av tannhygiene. Sminke: Hun er veldig stolt av sitt naturlig, vakre, utseende. Derfor bruker hun sjeldent sminke. Når dette først forekommer, er det skyggelegging hun benytter seg av.

Personlighetsmessig så har hun en holdning som sier "Jeg er bedre enn deg, og jeg vet det." Det hadde vært strålende om du lagde uniform på henne, men hun bruker ikke kutten, hun bruker en dressvest som DENNE. Forskjellen er at den slutter under brystene.

Om du ønsker det så er DETTE en liste med musikk som reflekterer henne.

Om du trenger mer info er det bare å spørre/eller sjekke ut profilen min på hovedsiden. :3


Sweet, tofarget hår. Skal gjøre mitt beste! uwu
"At the end of the experiment, you will be baked and then there will be cake."

Antheilo.deviantart.com
Brukerens avatar
Estelle Goldeshire
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 21 Sep 2010 20:28


Re: Tegner avatarer.

Innlegg Estelle Goldeshire » 09 Apr 2012 23:20

Janey Isabell Johnson: Den er grei! ; w ;

Og deerrr var det stengt for bestillinger for denne gang. Woah all dese redheads! haha. ; o ; Om du ikke fikk tak i en plass er det alltid en sjanse neste gang, keep your eyes open.
"At the end of the experiment, you will be baked and then there will be cake."

Antheilo.deviantart.com
Brukerens avatar
Estelle Goldeshire
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 21 Sep 2010 20:28



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron