Jeg tegner avatarer

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 17 Sep 2011 22:06

Jeg fikk plutselig dilla på å tegne avatarer, så... eh, you name it. Jeg tegner gratis avatarer, bare legg igjen en ekstremt detaljert tekst og - poff. Poster bildet på forumet. :D

Eksempel; (det var et raskt bilde fra webkameraet, skal såklart bruke det vanlige kameraet mitt til bestillinger)
Bilde

NB; enkelte bestillinger kan ta TID. no kidding. 8-)
Sist endret av Catherine Ford den 15 Okt 2011 13:58, endret 2 ganger.
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Channa Noir » 22 Sep 2011 20:20

Ehehe, siden du var ultraflink til å tegne, så lurte jeg på om du kunne tegne Henna?
Er det noe jeg trenger å fylle ut, spesielt? Bare lurer, sånn FØR jeg beskriver ;D
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 23 Sep 2011 15:38

Channa Noir skrev:Ehehe, siden du var ultraflink til å tegne, så lurte jeg på om du kunne tegne Henna?
Er det noe jeg trenger å fylle ut, spesielt? Bare lurer, sånn FØR jeg beskriver ;D


Åh, takk! :D Men uansett... neh. Klær, fjes... bare det!
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Channa Noir » 30 Sep 2011 11:11

Elizabeth D. Ignise skrev:
Channa Noir skrev:Ehehe, siden du var ultraflink til å tegne, så lurte jeg på om du kunne tegne Henna?
Er det noe jeg trenger å fylle ut, spesielt? Bare lurer, sånn FØR jeg beskriver ;D


Åh, takk! :D Men uansett... neh. Klær, fjes... bare det!



Uki.
Henna har langt mørkebrunt (vet ikke om jeg trenger si det, men anyways) hår som rekker henne til låret, men hun har det oftest i strikk. Høye kinnbein, litt smale øyne. Munnen og nesa er det egentlig samme hvordan du tegner, så lenge du synes de passer til resten. Humøret hennes er vel egentlig ganske typisk smygardish. Stolt, men samtidig skeptisk til alt hun ser og slikt.
Og så bruker hun smygard-uniformen. Du kan selv bestemme om hun skal ha kutte eller ikke, men jeg selv synes det er lettere å tegne med kutte..
Var det alt du trengte, tror du?
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 30 Sep 2011 15:17

Channa Noir skrev:
Elizabeth D. Ignise skrev:
Channa Noir skrev:Ehehe, siden du var ultraflink til å tegne, så lurte jeg på om du kunne tegne Henna?
Er det noe jeg trenger å fylle ut, spesielt? Bare lurer, sånn FØR jeg beskriver ;D


Åh, takk! :D Men uansett... neh. Klær, fjes... bare det!



Uki.
Henna har langt mørkebrunt (vet ikke om jeg trenger si det, men anyways) hår som rekker henne til låret, men hun har det oftest i strikk. Høye kinnbein, litt smale øyne. Munnen og nesa er det egentlig samme hvordan du tegner, så lenge du synes de passer til resten. Humøret hennes er vel egentlig ganske typisk smygardish. Stolt, men samtidig skeptisk til alt hun ser og slikt.
Og så bruker hun smygard-uniformen. Du kan selv bestemme om hun skal ha kutte eller ikke, men jeg selv synes det er lettere å tegne med kutte..
Var det alt du trengte, tror du?


Jada, jeg kommer langt med det. Starter nå. ^^

Btw, har hun lugg? Øyefarge?
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Channa Noir » 30 Sep 2011 16:17

Selvfølgelig glemte jeg det >-< Hun har sideskill og luggen går liksom skrått over halve øyet, hvis du skjønner?
Øynene hennes er typisk grønne: brungrønne slik de fleste grønnøyde (som jeg) har :3
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 30 Sep 2011 18:55

Channa Noir skrev:Selvfølgelig glemte jeg det >-< Hun har sideskill og luggen går liksom skrått over halve øyet, hvis du skjønner?
Øynene hennes er typisk grønne: brungrønne slik de fleste grønnøyde (som jeg) har :3


Haha, da ble det enklere. Takktakk, holder på nå.
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Claire Drem » 13 Okt 2011 16:28

Hei, jeg lurte på om du kunne tegne Regan Drem? Beskrivelsen står på profilen hennes under "Looks," hadde vært supert om du hadde orket det! Og noe jeg ikke har tatt med der: hun har ikke lugg!!^^
Og om du hadde fått til bare fjeset, sånn portrett ting-tang?? :D
Claire Drem
 
Innlegg: 1
Registrert: 13 Okt 2011 16:19


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 15 Okt 2011 13:53

Jeg holder på med begge. Fikk ikke tegnet så mye i ukene som har gått grunnet lekser og deretter ferie, men nå er jeg tilbake! :)

Men du Claire? Finner ikke `Looks`. Venter spent på at profilteksten kommer tilbake :D
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 15 Okt 2011 14:15

Grovskisse av Henna. Fremdeles Webcam, er litt lat. 8-)
Btw, har ikke peiling på hvorfor bildet ble lilla og gult, det er nok bare pc´en. Må få justert fargeinstillingene.

Bilde

Men ser dette okei ut? Jeg er ikke ferdig ennå såklart, men.

----

Jeg tror jeg stenger butikken etter jeg er ferdig med de to bestillingene jeg holder på med nå. Herregud, jeg føler jeg har tidspress hele tiden. :shock: Rett og slett, jeg tror ikke jeg er den rette personen for slik type forhandling.
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron