Jeg tegner avatarer

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Carrie M Vella » 18 Okt 2011 17:48

*fine tegningene! <3*
kunne du lage et bilde av Carrie?

hun går i andreklasse, er 12-13 år gammel og er ganske lav for alderen.
Håret hennes rekker omtrent til skuldrene, og enten løst og bustete, eller i en liten hestehale (som på forumavataren min) Carrie har egentlig mørkt hår, men farger det blondt (på gompemåten). Derfor har hun mørke hårrøtter, men blondt hår ellers.

øyenfarge; brun.
hudfarge: litt mørkere en den gjennomsnittlige brite. litt mer som folka i sør-europa.
ellers: litt spiss hake, hjerteformet ansikt. Smiler (nesten) alltid.
Klær: Carrie er glad i gompemotene, ikke fult så happy av å måtte gå i skolekutter... men sånn er jo galtvortlivet, så bare tegn de klærne du synest er lettest å få til / som ser best ut (hvis skoleuniform: Carrie er Ravnkloing)
"My very first job,when I arrived on Earth fresh-faced and dewy-eyed,was nicking a fertility statue from the love goddess's sanctuary in Ur. Morally speaking,this pretty mutch set the tone for my next two thousand years" - Bartimaeus the djinni
Brukerens avatar
Carrie M Vella
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 95
Registrert: 28 Sep 2011 21:32
Bosted: UNDER SENGA DI!


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Kim Lisa Cook » 31 Okt 2011 14:13

Hei hei :D
Kunne du tegne en avatar til Kim?
Hvordan hun ser ut:
Kim har langt lyse blondt hår, og håret rekekr henne til sånn ca på midt på ryggen, hun bruker å ha det i en løs høy hestehale. Høye kinnbein, litt bittelitt store øyne, helt blåe. Munnen er pent formet og ikke noe stor og nesa er egentlig litt liten. Hun smiler nesten hele tiden, et lite smil. Stolt, med et smil som likem gløder ^^
Hun bruker såklart Håsblås-uniformen, og kan ha et gult og sort bånd i håret (som strikk).
Er det alt du trenger?
Kim Lisa Cook
 
Innlegg: 1
Registrert: 31 Okt 2011 14:06


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 06 Nov 2011 21:52

Jeg kan desverre ikke love noe, grunnet en del lekser og slikt, men får jeg tid, så poster jeg. I og med at noen ikke svarer, blir jeg nødt til å prioritere andre ting over sistnevnte. Jeg er lei meg for at jeg stenger, men sånn er det. :(
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Channa Noir » 08 Nov 2011 21:41

Synd at du stenger. Jeg har vel vært opptatt med skole, selv :/ Men skissen var nydelig.
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: Jeg tegner avatarer

Innlegg Catherine Ford » 22 Des 2011 09:00

Channa Noir skrev:Synd at du stenger. Jeg har vel vært opptatt med skole, selv :/ Men skissen var nydelig.


Siden du var først ute, kan jeg jo se om jeg får gjort den ferdig. Kan ikke love noe, men jeg kan jo prøve.
Brukerens avatar
Catherine Ford
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 39
Registrert: 17 Sep 2011 22:00
Bosted: Nei si det du



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron