Tegner avatarer

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: Tegner avatarer

Innlegg Tillia Florenzz » 18 Apr 2011 13:42

skulle gjerne hatt en jeg også.. om ikke pcen din streiker såklart:p

Tillia har skulderlangt blondt hår med rett klipt pannelugg som går like over øynene, med noen lyserosa striper (om det er mulig), Isblå øyne, hodeformen er kanskje litt sånn hjerteformet. Hun er ganske blek. Håsblås btw! (Y) Kanskje du får med noen "typiske" håsblås trekk også? om det er mulig:p veit ikke helt hva som er "typisk" håsblås jeg:p Hun er ellers litt sjenert, med har et veldig søtt smil liksom.. og kanskje litt flørte øyne?

Føyet på litt ekstra jeg:) om personligheten hennes og sånt, satset på at du ikke har begynt å tegne hu enda jeg : ) Du tegner forresten helt nyyydelige tegninger!!
Sist endret av Tillia Florenzz den 30 Apr 2011 16:05, endret 2 ganger.
Tillia Florenzz
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 18 Apr 2011 13:34


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 24 Apr 2011 15:37

Whoot. Mange bestillinger nå. Skal prøve å få gjort dem. Men jeg må si STOPP nå. INGEN FLERE BESTILLINGER.
Jeg sier igjen: det kommer til å ta tid. Mulig jeg tegner en tegning innimellom som ikke er bestillinger også.
Og sånn btw: mulig jeg prøver å tegne litt mer realistisk. Prøvde meg på realisme for litt siden og det er dritvanskelig, men gøy. Eksempel på realisme som jeg har tegnet. Mulig jeg tegner dere sånn som jeg vanligvis tegner også, da... xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Daniella V. Frances » 24 Apr 2011 18:21

Heidu? Jeg lurer på en ting skjønner du. Fordi, på en måte så har Daniella liksom.. dødd. Og det er jo litt dumt ): Men har du kommet veldig langt på henne? Fordi jeg har en annen karakter, som har litt annerledes hårfarge og øyefarge, men generelt kroppslig ikke er SÅ anderledes. (Digger btw realisme tegningen din.)
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 24 Apr 2011 18:51

Vet du hva? For å være ærlig, så har jeg bare en liten skisse av ho. Har ikke fått tegnet noe særlig på ho, fordi plutselig fikk jeg lyst til å teste ut realisme. Og jeg ville ikke risikere å ødelegge noens karakterer og sånt ... så ja xD
Si meg hvordan den andre karakteren ser ut, så kan jeg tegne den. :3
(Takk foresten ;D)
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Daniella V. Frances » 24 Apr 2011 19:02

Hun er tynn, med sort hår til midt på/rett under brystene. Litt store pupper til å være 12/13, men ikke sånne gigantiske som faller ut av genseren ellerno - lol. Grønne øyne, sånn litt unaturlige. Mørke, lange øyevipper. Går i Smygard, og har ganske blek hud. Hun er litt sånn.. Overlegen, tror at hun er bedre, arrogant, men fortsatt veldig sjarmerende. Høhø, trenger man noe mer?
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 24 Apr 2011 19:21

Kunne du gått litt mer i detalj på øynene? Liksom, det er maaaaaaange grønnfarger xD
Og frisyre. Har hun pannelugg? Har hun skrålugg? Har hun krøller? Har hun bølgete hår? Rett hår? ... tja du skjønner tegninga. xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Daniella V. Frances » 24 Apr 2011 21:46

Rett, skrålugg over halve ene øyet og litt av pannen. (: Litt sånn farge, men mot denne her. ((:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Tegner avatarer

Innlegg Tillia Florenzz » 25 Apr 2011 16:14

ååh, jeg ville elsket om du tegnet Tillia i sånn realisme stil : ))
Tillia Florenzz
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 18 Apr 2011 13:34


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 25 Apr 2011 18:21

Daniella V. Frances skrev:Rett, skrålugg over halve ene øyet og litt av pannen. (: Litt sånn farge, men mot denne her. ((:


Ok x3


OGOGOG. Nå skal dere få velge. Liker dere denne, så kan jeg tegne karakterene deres i den stilen. Men holy potato, det var vanskeligere å prøve seg på realisme når tegningen ikke var i profil ._. Men om dere liker det, så tegner jeg karakterene deres sånn. Altså, da med skuldre og sånt. Gadd ikke tegne skuldre på denne.
Altså jeg tegnet denne før karakterene deres fordi jeg ikke ville eksperimentere på dem. For dere vil ha finest mulig resultat, skulle jeg tro XD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Moe Alice Rainfall » 26 Apr 2011 09:38

^ realisme er kult 8] men du kan gjøre det du er mest komfertabel med, og hav du tror passer best til personligheten til Moe og stuff 8D
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron