Re: Tegner avatarerDamn. Jeg er uten ord. Den var nydelig. Om du var her hadde jeg kastet meg over deg og aldri sluppet. Du er fantastisk. Herregud. Takk.<33333333333333333333333333333333333333333333 *heartspam.*
BAZINGA
|
||
Re: Tegner avatarerFint du likte den, da ;D
Edit: Matilda, jeg trenger mer informasjon om karakteren din. Jeg får ikke til å tegne med så lite, fant jeg ut u.u Du må også si meg hvilket hus hun går i o_O Please, unngå skjema denne gangen, og skriv så forklarende som mulig. :3 Og jeg får ny tablet på onsdag eller torsdag 8D Det kommer nok til å ta en liten stund å skjønne seg på den, så det kan hende at tegningene mine ikke blir like bra i en liten periode xD
|
||
Re: Tegner avatarerMoe, tegningen din er ferdig. Men jeg failet noe sykt. Fikk ikke til å farge. Jeg ødela karakteren din helt. u__u
Sorry u___u Gjør deg selv en tjeneste og ikke trykk u___u Link.
|
||
|
||
Re: Tegner avatarer
Wee, masse beskrivende detaljer <3 Men jeg tegner bare sånn "skuldre og opp"-bilde, fordi jeg fikser ikke anatomi. xD Og angående liste, så tror jeg ikke det er nødvendig. Jeg tror jeg skal la denne tråden dø litt når jeg er ferdig med din xD
Bare hyggelig x3 Det var umulig å tegne det grønne håret, og smykkene ble bare helt tåpelige XD I tillegg til at ... jeg følte at noe var gæli med fargene sånn generelt :\
|
||
Re: Tegner avatarerhuden ble litt mørk tror jeg o,o
men du fikk til håret og firsyren og sånt skikkelig bra da 8D også er du flink på antomi og realisme og sånt. misunne *__* (du får lov og kalle meg Mari)
|
||
I know. Jeg prøvde å gjøre den lysere, men det der var det lyseste jeg fikk til uten at det ble merkelig. Om det hadde vært lysere, så hadde skyggene blitt helt rare x_x
|
||
Re: Tegner avatarerikke la den dø før du har tatt min.. øhøh:p
|
||
Så det etterpå. OTL bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
|
||
Re: Tegner avatarerTillia, bildet ditt er ferdig! Jeg fikk ikke med de blå stripene i håret, dessverre. Jeg prøvde, men det så bare ikke noe fint ut med det fordi jeg fikk det ikke ordentlig til x__x
Men her er det! ![]()
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester