Re: Tegner avatarerKan du tegne Carolin?? :D:D:D Trenger en avatar til 5. klasse, y know. ^^Lyst, blondt hår, oppklipt, musehaler.. øø.. og hun slutter med den forferdelige sminken i 5, så da slipper du å tenke på det. xD Vil ha henne i sånn galtvortuniform, UTEN kutte.. : > ØØø.. hun har sånne grønne øyne, og jeg vil ha henne til å se overlegen ut.. med litt dumhet i om du finner noe ut av det, for hun har jo et snev av Channe i seg. xD Ellers er det bare å spørre etter detaljer over msn, fordi jeg skriver dette uten å tenke. ;D
|
||
Re: Tegner avatarerJa ok, så du også da XD
Men fra nå.... STOPP! INGEN FLERE BESTILLINGER! ... det skulle vel holde XD
|
||
|
||
Re: Tegner avatarer
Du er smart du. XD
|
||
|
||
Re: Tegner avatarerSånn. Da var DET ordnet xD
Og jeg har også en gladnyhet! Jeg har nettopp bestilt en Wacom Cintiq 12wx <3 Så, når den kommer (om noen uker, tror jeg) så går det nok enda fortere å tegne, så snart jeg venner meg til den. Og nå er jeg helt, helt blakk xD
|
||
Re: Tegner avatarerDaniellaaaa... Gjett hva som er feeeerdig....
![]() Here you go. Jeg tror ikke jeg fikk håret riktig i forhold til hvordan du beskrev det. Sorry hvis det er veldig feil. Sorry for at bildet er så lite også x.x Vanligvis pleier jeg å tegne større ... men det tenkte jeg liksom ikke over nå ... x.x Håper du liker den, i hvert fall xD
Yay, takk xD
|
||
Re: Tegner avatarerWoah, flink. o_____o
Må bare få sagt det, selv om dette ikke er en responstråd. bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
|
||
Re: Tegner avatarer
Takk 8D Jeg legger faktisk ut alle tegningene mine på en responstråd, da xD
|
||
Re: Tegner avatareroh my god o,o Gleder meg til Moe tegning er ferdig 8D
(du får lov og kalle meg Mari)
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest