Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Telonius P. Parker » 18 Nov 2009 22:22

En morsom hendelse jeg mang en gang har humret over. Da det var DØDSETERANGREP! Fy søren så EID! Jeg delte rom med Ludde Svaart i Håsblås, tilfeldigvis i øverste etasje der dødseterne først dukker opp. Og så begynner jo dødseterne gå fram å tilbake å rope, gaule og virke litt skumle. Først trodde jeg at det var Bister som skjekket at alle sov, men så skjønte jeg jo at det ikke stemte. Og plutselig - gled døra sagte opp, og forbi døra gikk en dødseter med langsomme skritt, men en seriøst creepy knurring. Å hva gjorde jeg? Jo, jeg visste bare at dette var fyren som vekket meg midt på natta. Jeg tenkte ikke på at det var RPG. Så jeg skrek: "Nå lukker du den døra!" og dødseteren skvatt, stirret stumt på meg og å lukket døra og gikk forsiktig videre. Da jeg ti sek etterpå hadde kommet til hektene, og skjønte hva som skjedde, åpnet jeg døra forsiktig, og der sto dødseteren jeg snakket til rett vedsiden av døra med ryggen til. :lol:
Sist endret av Telonius P. Parker den 19 Nov 2009 23:05, endret 1 gang
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Janey I Johnson » 19 Nov 2009 00:12

Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Enkoli Parslow » 19 Nov 2009 00:42

Janey I Johnson skrev:http://i96.photobucket.com/albums/l184/JaneyIsabell/DSC_0523.jpg OMFG LULZ WAAT? Eg og Arra xD

Awwwh hahhaha.
Enkoli Parslow
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5612
Registrert: 14 Des 2008 23:27
Bosted: Oslo


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Nilordien » 19 Nov 2009 20:17

Telonius P. Parker skrev:En morsom hendelse jeg mang en gang har humret over. Da det var DØDSETERANGREP! Fy søren så EID! Jeg delte rom med Ludde Svaart i Håsblås, tilfeldigvis i øverste etasje der dødseterne først dukker opp. Og så begynner jo dødseterne gå fram å tilbake å rope, gaule og virke litt skumle. Først trodde jeg at det var Bister som skjekket at alle sov, men så skjønte jeg jo at det ikke stemte. Og plutselig - gled døra sagte opp, og forbi døra gikk en dødseter med langsomme skritt, men en seriøst creepy knurring. Å hva gjorde jeg? Jo, jeg visste bare at dette var fyren som vekket meg midt på natta. Jeg tenkte ikke på at det var RPG. Så jeg skrek: "Nå lukker du den døra!" og dødseteren skvatt, stirret stumt på meg og til å lukket døra og gikk forsiktig videre. Da jeg ti sek etterpå hadde kommet til hektene, og skjønte hva som skjedde, åpnet jeg døra forsiktig, og der sto dødseteren jeg snakket til rett vedsiden av døra med ryggen til. :lol:


lawdi xD

akward moment xD
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Telonius P. Parker » 20 Nov 2009 20:54

Hvorfor slutta folk og poste nå?
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Tari Almina » 20 Nov 2009 23:51

Det eneste jeg husker klart, var da jeg sklei på badegulvet til Sazh og Ainareiel. Det var vondt.
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Ainareiel Francesca » 23 Nov 2009 05:14

Ja, det husker jeg også. Stakar. : (( Baderomsgulvene var generelt grusomme, spesielt når man skulle gå inn på badet etter at man hadde kledd på seg, for gulvet var konstant vått fra dusjen natta før og værtfall om noen dusja om morgenen. La ut masse håndkler for å klare å gå inn dit, løp opp inn for å hente noe, og så sto jeg i senga til Sazh og okkuperte den så jeg kunne se meg i speilet inni skapet. XD lite rom </3

Man trenger sånne skraper som man skraper vannet ned i sluket med når det er så dumme dusjer der. :(
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Spinderella » 23 Nov 2009 11:32

Tari Almina skrev:Det eneste jeg husker klart, var da jeg sklei på badegulvet til Sazh og Ainareiel. Det var vondt.

HAHAHAH <3
Vi hadde beste bad-skiltet. Forside "KLART!!" bakside "OPPTATT!!" med masse farger og sånt <3.
Oh gosh, jeg savner rommet vårt. Det var så digg. Vi lo sånn .. tre timer i strekk, og fikk NESTEN ikke kjeft ^_______^
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Enkoli Parslow » 23 Nov 2009 11:35

Jeg husker at vi, etter sengetid, stakk hodene ut av vinduet og begynte å skravle med hverandre. Også helte noen vann ned på vinduet vårt fra tredje etasje. Det var kjempekos! Men det var visst ikke lov til å henge ut av vinduet, da. =(
Enkoli Parslow
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5612
Registrert: 14 Des 2008 23:27
Bosted: Oslo


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Channe » 30 Nov 2009 14:42

Jeg husker godt dette:

Jeg: Professor? Kan jeg levere leksen min nå?
Slur: Ser jeg ut som et skrivebord, frøken Waterfall?
Jeg: øøøø.. JA?! :D
Slur: *Ser sur ut* 10 minuspoeng til Håsblås!

og. ja. Det med benken var så gøy xD

og så husker jeg arresten jeg hadde hos McSnurp oO Den var skummel ^^''
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron