Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Janey I Johnson » 30 Nov 2009 15:00

Fortell om McSnurp-arrest, dåvel
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Channe » 30 Nov 2009 15:25

Jaokei ^^

altså.. Jeg måtte sitte inni klasserommet og sortere nåler. De med sånn kul med farger på skulle i en boks, mens de uten farger skulle i en annen boks.
Det var på en måte gøy, samtidig som det var skummelt. Jeg satt først i arresten med Telonius, harry og Ronny, de skulle bare skrive noen ligjer på et ark. Da de gikk, satt jeg der helt alene oO I 40 minutter xD
Jeg stakk meg minst 10-20 ganger i hånda, og hadde iikke følelser i den etterpå. ^^''
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Spinderella » 02 Des 2009 22:53

Hadde bare én arrest jeg, utrolig nok.
Tror det var jeg, Nathalie Moonlight, Ramoyo, Apple? og diverse andre som stod i gangen og sang "Slurebassen lengter etter Malfang", så kom han og vi føyk inn på toalettet som var til venstre før du skulle gå opp trappa til.. venstre (got it?). Alle var innpå der og Slur bare "Kom dere uut!" eller noe, og alle andre kravlet ut vinduet mens jeg ble igjen, trakk opp på doen så det skulle høres ut som om jeg hadde vært der og "tørket" meg liksom på henda da jeg kommer ut slik; "O___________O Har det skjedd noe, professor?" Det var så lol å se uttrykket hans da det ikke var noen andre der, hahah.
Men jeg er for dårlig til å finne på historier, såå. Jeg overlevde. Måtte skrive "Jeg skal ikke synge sanger om Professor Slur" 100 ganger eller noe. haha.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Pikey LaPuma » 02 Des 2009 22:58

Jeg husker når jeg og Alla tusla rundt i gangen langt etter sengetid fordi puta hans var borte, da vi ropte "Vaktemaaann!" hele veien ned til lærerværelset, også på tur opp igjen da Bård skulle komme opp til oss, var vi innom og sa natta til Ina, Nammeting og Moppen, også Hera osv xD Det var gøy :mrgreen:
Ta deg ei bolle...
Pikey LaPuma
Trollmannshatt
 
Innlegg: 135
Registrert: 15 Des 2008 09:08


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Santareiel Howard » 03 Des 2009 15:53

Jeg husker at Pikéy, Alla, Mopee(?) og jeg stod utenfor det kottet ved rommet til PK og Allabaro sammen med Estrella. Så var vi eegentlig utenfor rolle. Men så hoppet alle smygardingene inn i rolle så vi stengte Estrella inne i kottet >8D
Santareiel Howard
Ministerkandidat
 
Innlegg: 238
Registrert: 02 Jan 2009 14:39


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Estrella Nightingale » 03 Des 2009 18:29

Jeg tror Marion var med også, for jeg syns jeg husker latteren hennes. >__>
Og det var ikke gøy, for jeg datt inni kottet, også landet jeg på kneet som jeg allerede sår på, og da åpnet såret seg. ._.

Jeg husker sokkearresten med Slur. =D
Og "Funker dette?" "Det funker fett"-kommentarene til Nabi og Julla når de la sammen to helt forskjellige sokker. xD
Det var kjempeartig, jeg holdt på å le meg hjel, helt til Humlesnurr kom og sa at det var sokker som ikke hadde et par der med vilje, så jeg, Ainareiel og Anaria(tror jeg) måtte gå gjennom alle de sammenlagte sokkene, for å passe på at det bare var sokker med par i kurven.
Brukerens avatar
Estrella Nightingale
Prefekt
 
Innlegg: 154
Registrert: 14 Des 2008 22:05
Bosted: Galtvort, utenom i feriene.


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Ainareiel Francesca » 03 Des 2009 20:44

Jeg døde av sokkearresten.
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Spinderella » 03 Des 2009 23:32

SOKKEARREST? T__T
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Mopee Missourio » 02 Mar 2010 01:01

Santareiel Howard skrev:Jeg husker at Pikéy, Alla, Mopee(?) og jeg stod utenfor det kottet ved rommet til PK og Allabaro sammen med Estrella. Så var vi eegentlig utenfor rolle. Men så hoppet alle smygardingene inn i rolle så vi stengte Estrella inne i kottet >8D


Hah, det var badass 8-)
Mopee Missourio
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 77
Registrert: 21 Des 2008 21:55


Re: Bilder, film og minner i fra sommerleir 2009

Innlegg Tari Almina » 05 Mar 2010 20:55

Mopee Missourio skrev:
Santareiel Howard skrev:Jeg husker at Pikéy, Alla, Mopee(?) og jeg stod utenfor det kottet ved rommet til PK og Allabaro sammen med Estrella. Så var vi eegentlig utenfor rolle. Men så hoppet alle smygardingene inn i rolle så vi stengte Estrella inne i kottet >8D


Hah, det var badass 8-)


Fy flate, badasses.
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron