Skoleregler ved britiske skoler

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Channe » 07 Jul 2010 02:04

Jeg syns ikke selve kutta skal være påbudt. Den er tung å drasse på hele tida x.x Og .. på sommerleiren i tillegg, der det er varmt! x.x Men når man skal ut i offentligheten eller når det blir kjøligere går det jo fint, da. :> Ellers er jeg enig med den regelen.
Sist endret av Channe den 31 Aug 2010 22:00, endret 1 gang
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Meehan Sarward » 04 Aug 2010 10:54

Skal man etterligne engelske skoler på en prikk, må man til og med ha skolens bestemte sko. Har man ikke på seg disse, blir det laaaaang gjensitting. Det skjedde med meg på skolen Greystones i Sheffield...
Bilde
Brukerens avatar
Meehan Sarward
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1397
Registrert: 23 Jan 2010 15:12
Bosted: Candy Mountain.


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Twiggy Watcliff » 10 Sep 2010 15:51

Jeg håper vi ikke _må ha kutte, fordi jeg har pokker meg for lite penger til ballet som det er, om jeg ikke må kjøpe noe til over tusen kroner som jeg ikke kommer til å bruke omtrent hver dag.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Donarcia » 11 Sep 2010 01:21

Haha, du får jo tenke som så at du gjør det fordi du synes det er morsomt, ikke fordi det skal være billig. ;)
- For rett skal være rett
Brukerens avatar
Donarcia
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 14 Des 2008 21:53


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Channe » 11 Sep 2010 01:24

Donarcia skrev:Haha, du får jo tenke som så at du gjør det fordi du synes det er morsomt, ikke fordi det skal være billig. ;)

fint, da kan du dra opp 2000-3000 kr til tryllestav (250), kutte (1200.. elns..) emblem (30), slips, genser osv.... :>
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Twiggy Watcliff » 14 Sep 2010 17:27

Donarcia skrev:Haha, du får jo tenke som så at du gjør det fordi du synes det er morsomt, ikke fordi det skal være billig. ;)


Det at jeg får være med på ball er jo det morsomme. Jeg jo ikke sløse bort 2000-3000 kr ekstra for å få det gøy.

Kan eventuellt spørre Marianne om å få låne kutta hennes hvis hun har. Eller bare noen andre. Og Anders skal kanskje lage tryllestav i bursdaggave til meg. Jeg holder med Rema 1000; det enkle er ofte det beste.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Ainareiel Francesca » 14 Sep 2010 17:38

Twiggy Watcliff skrev:
Donarcia skrev:Haha, du får jo tenke som så at du gjør det fordi du synes det er morsomt, ikke fordi det skal være billig. ;)


Det at jeg får være med på ball er jo det morsomme. Jeg jo ikke sløse bort 2000-3000 kr ekstra for å få det gøy.

Kan eventuellt spørre Marianne om å få låne kutta hennes hvis hun har. Eller bare noen andre. Og Anders skal kanskje lage tryllestav i bursdaggave til meg. Jeg holder med Rema 1000; det enkle er ofte det beste.


Jaaada, jeg har kutte. Du kan gjerne låne den. :D
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Twiggy Watcliff » 14 Sep 2010 18:18

Ainareiel Francesca skrev:
Twiggy Watcliff skrev:
Donarcia skrev:Haha, du får jo tenke som så at du gjør det fordi du synes det er morsomt, ikke fordi det skal være billig. ;)


Det at jeg får være med på ball er jo det morsomme. Jeg jo ikke sløse bort 2000-3000 kr ekstra for å få det gøy.

Kan eventuellt spørre Marianne om å få låne kutta hennes hvis hun har. Eller bare noen andre. Og Anders skal kanskje lage tryllestav i bursdaggave til meg. Jeg holder med Rema 1000; det enkle er ofte det beste.


Jaaada, jeg har kutte. Du kan gjerne låne den. :D


YAAAY. <3
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg Santareiel Howard » 18 Sep 2010 10:43

Oh god... og jeg skal på en engelsk skole neste år?
Uniform, her kommer jeg!
Santareiel Howard
Ministerkandidat
 
Innlegg: 238
Registrert: 02 Jan 2009 14:39


Re: Skoleregler ved britiske skoler

Innlegg John McVinkel » 18 Sep 2010 12:27

Santareiel Howard skrev:Oh god... og jeg skal på en engelsk skole neste år?
Uniform, her kommer jeg!

:lol:
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron