Mimretråd - Vinterfestival 2012

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Annabeth Rose » 18 Feb 2012 23:43

Tehehe, ja dette er jo en del. ^_^'

Jeg tror det jeg husker best allerede er nevnt, men får ta det en gang til :P

-Når alle var syyyykt deppa etter angrepet og noen begynner å hoste utti gangen så alle begynte å stirre i retningen det kom fra fordi det var mutters stille ellers, så kommer Cielle inn med et glass vann og ser at alle stirrer på henne.

-Når noen av oss vakre håsblåsinger begynte å hoste med vilje for å få mer liv i salen.

-Når vi breka og noen sier "Nå har håsblåsbordet blitt til sauer."

-Resten av dyrelydene vi lagde, da spesielt Ludde som lekte slange.

-Når jeg fant ut at karakteren min er litt vel over religiøs mot Ludde, og alle gangene jeg gikk rundt og randomly ropte høyt "LUDDE!!"

-Når vi gikk rundt Ludde og sang "Så går vi rundt om en Ludde i gult"

-Å danse med Ludde.

-Når vi tvang Ludde til å skrive på døra vår. (Jeg sier bare, one Huffie's enough!)(Bilde tatt av Caylin<3)

-"Hva består solen av?" "Ludde!"

Ja, jeg har litt for mange minner om Ludde. Høhø.

-Møte en viss person som har vokst veldig mye igjen... x.x

-CATFIGHTEN MELLOM MEG, (eller da, Anna xDD) SUSANNE OG ALEXANDER I STORSALEN. O.O Awkward moment deluxe. Spesielt da å avbryte McSnurp. Ehe. OG ELIKSIREN VI FIKK, HERREGUD. Anti Valentin, som Slur hadde lagd. Smakte freakings froskeslim. Jeg holdt på å dø av latter når jeg måtte downe glasset mitt som var fylt til randen med saft. Også var jeg VELDIG nære å løpe ut etter å ha downa dette froskeslimet med ti tusen nellikspikere i. Eller som Slur sa det var; biller. ._.

-Min første arrest, in which Danny (eller da Håvard) fortalte meg at vi alle kom til å dø av oksygenmangel hvis vi ikke slapp ut innen 15 minutter.

-Og da jeg måtte si til Slur at jeg ikke kunne skrive, men så hørtes det ut som om jeg var i stemmeskifte, så alle stirra på meg, like WTF? Så måtte Levi holde arket mitt. Og etterhvert, Ramoyo skrive. Og Slur ba meg om å snakke høyt og tydelig så han kunne høre hva jeg vile at de skulle skrive. Muff. Også gikk vi selvfølgelig tom for papir, så jeg måtte rope ut at vi trengte mer. Hele resten av arresten lo.

-"Kanskje en lilje en gang, men den visnet." H. E. A. R. T. B. R. E. A. K.

-KALLE<3<3<3

-Når Kalle jaget Telonius vekk og etterpå gikk ned på kne, helt "YEEEEEEEEES!"

-Når vi forvirret Bleof helt, og faktisk kunne svarene på alt Kalle spurte om.

-GLOMP!

-Nilas dikt til Professor Kiste xDD

-REGNSAUENE.

-STABBEN SOM AKTE<3<3<3

-Den lille duetten jeg endte opp med å ha med Ramoyo i kortimen. Og meg og Caylin, da, som sto til slutt og kinda ropte "TRIGGAH, TRIGGAH, TRIGGAH, TRIGGAH" ettersom korlæreren da hadde sagt til oss at det var helt greit å slippe kreativiteten fri. HØHØ.

Også må vi ha litt fra bussturen også da, høhø.

-Altså, det satt en fra militæret foran meg som skrev på Facebook (jeg så at det sto 'Harry Potter', m'kay? Ganske vanskelig ikke å lese da o.o):

Militær fyr: Sitter på en stappa buss med en fuckings Harry Potter sekt. SKUMMELT!

Person 1: åherregud...!
Person 2: Sånn seriøst? :P
Militær fyr: Og det er ikke tull engang! Det er fuckings scary! Og hvis dere hører et skrik er det jeg som freeker ut.

Altså, du er i militæret. Du går ut i krig. Og VI er skumle? Jeg blir litt sånn bekymra for Norges sikkerhet.

Og, vel, MASSE MER. O.O

EDIT; By the way... VI VANT<3
Sist endret av Annabeth Rose den 19 Feb 2012 13:08, endret 3 ganger.
Brukerens avatar
Annabeth Rose
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 04 Mai 2010 20:03
Bosted: CHICKENFALLS.


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 19 Feb 2012 04:17

Channe skrev:Av alle ting jeg opplevde på vinterfestivalen, er det glompmakeren, FMSK og de fine stundene med Ingvild jeg husker mest. JEG ER GLAD I DEG, ALTSÅ!11

FORTSATT?!1 omglol, GLAD I DEG OG DA!1 <3



Og guuud, jeg dør seriøst av latter av alle minnene dine, Annabeth xDD
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Nila Lamont » 20 Feb 2012 13:10

Diktet mitt ja! Jeg synes den leksa var veldig fin, jeg. Så fikk jeg bare D! Skuffet.
LIKE A GLOVE.
Brukerens avatar
Nila Lamont
Ministerkandidat
 
Innlegg: 236
Registrert: 09 Okt 2011 12:06


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Kensi Lokim » 18 Jul 2012 03:46

Marion Bother skrev:... Hvor lenge måtte dere høre på Glompmakeren?


Minst en halv time...
Bilde
Brukerens avatar
Kensi Lokim
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 24
Registrert: 08 Jul 2009 21:11


Re: Mimretråd - Vinterfestival 2012

Innlegg Kensi Lokim » 18 Jul 2012 03:59

Tidus Phoenix De Angeles skrev:
EDIT: For ikke å glemme da Dult hadde gått ut av salen, og litt etterpå hørtes hosting utenfra, som kom nærmere, og vi trodde det var noe som hadde skjedd med Dult, og så kommer Cielle inn, og alle glor på henne når hun setter seg, og så begynner liek hele salen å le xD


Så det var det som gjorde alle så glade. Mulig jeg må trikse med litt sånt siste gang jeg skal på leir så jeg blir husket for noe morsomt.
Bilde
Brukerens avatar
Kensi Lokim
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 24
Registrert: 08 Jul 2009 21:11



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron