Mimretråd - Allehelgensball 2011

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Moe Alice Rainfall » 09 Nov 2011 15:00

"Doom du suger!" - Slur i eliksir time.
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Daniella V. Frances » 09 Nov 2011 15:05

Moe Alice Rainfall skrev:"Doom du suger!" - Slur i eliksir time.

Hahahha, what.
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Eurora Aousora » 09 Nov 2011 15:06

"loko... Lokotimotor...Lokitimotomoris... lokotomotor mi... Å det går ikke!" jeg faila i den formelen
Gå alltid med Bokmerke!
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Eurora Aousora
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 24
Registrert: 02 Des 2010 18:16


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Moe Alice Rainfall » 09 Nov 2011 15:18

Daniella V. Frances skrev:
Moe Alice Rainfall skrev:"Doom du suger!" - Slur i eliksir time.

Hahahha, what.


Doom skulle gjøre noe magi for og få løs noen som var satt fast i et bord, og en annen bare: "Doom, du suger!" hvorpå Slur var helt enig og gjentok det. Og siden ble det klassen vår sin nye catchprase. Det var ganske fint.
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Alvina Crowthorn » 09 Nov 2011 20:36

Huhu. Let's go!
- Fnisinga til Crowthorn begynte allerede på bussen, siden hun og Hunter Flux måtte ut av den flere ganger for å slippe folk forbi, og Hunter holdt på å bli igjen på en av holdeplassene xD
- Det var morsomt å plage Rikka med det der som sto på lappen fra "Sladre & Hanken".
- Urtologi-timen ble også flott, siden svartspanere plutselig dukket opp og tok litt diverse stuff fra Zafira og var skikkelig skumle mot henne.
- Eliksirtimen. Gah. Lovely. "Doom, du suger!", Slur som holdt på å stappe hånda mi ned i kjelen (scary, 'right?).. Og spøkelset!! Det dukket opp midt i eliksirtimen og prikket meg på skulderen flere ganger og jeg kjefta på Emmet for det, fordi han sto liksom rett bak meg. Til slutt kjefta jeg kjempehøyt på ham, mens spøkelset gikk sin vei med i stort glis og Slur advarte om at noe mer bråk nå, og det ble minuspoeng... xD
- Zafira og jeg som ble stengt inn i i bøttekottet av Cornell & Co. Så kom vi tydeligvis ut av skapet.
- ÅH!! Jeg holdt på å dø av innestengt fnising mens jeg poka Linda mens vi var under forflokningsformelen til Cornell & Co XDDD
- Under ballet så våda jo Cornell halve Storsalen med Petrificus Totalis. Etterhvert fikk jo Griffingmonsteret tatt tryllestaven fra Cornell, og gjemte den bak en av plantene i Storsalen. Så tok vi Finito på Cornell, og det resulterte i at hun og Dixon løp etter oss helt ut og skulle ha staven tilbake. De ble Petrificusa i hagen til hotellet, og sto der en stund og skrek til folk i Storsalen og prøvde å tiltrekke seg oppmerksomhet. Etter at vi hadde løpt litt rundt i hotellet og ventet på dem (de hadde visst ikke merket at jeg tok Finito på dem), gikk vi tilbake til hagen og sa Finito enda en gang. Så løp vi enda en gang litt rundt i hotellet.
Da vi kom ned i første igjen, sto Cornell og klaget til Slur. Hostkremt. Den lille, ekstremt irriterende smygardingen CORNELL!!!! >_< gikk til angrep på meg!! T_T Også klarte begge å snuble i den ekstremt lange kappa mi, slik at jeg falt bakover. Jeg fatter fremdeles ikke at jeg ikke fikk vondt!!! xD Slur kunne ikke brydd seg mindre, ga GRIFFING!!!!! minus 30 poeng og skulle ha staven min ('kay, jeg mista den på gulvet rett foran ham, men det er da ikke en grunn til å ta den? ^^). Så jeg sto i sånn ca et halvt minutt og så ekstremt ulykkelig ut før jeg stappa tryllestaven i hendene på ham og løp derfra gråtende. Det er egentlig ekstremt vanskelig å grine på liksom. Enklere å fnise!! xDDD
- ANICAS ANSIKTSMALING!!! HUN VAR SÅ SØØØØØT!!!! <33333333
- OG LINDAS KJOLE!!!!!!! <333333
- Og glittervingene til Trygve, right... xDDD
- Den lille episoden på off-rommet. Jeg tror jeg døde sånn ca tusen ganger i løpet av det halve minuttet med "stirr den andre ned i senk"-leken mellom med og Slur.
- Enda en runde med samme lek inne på Transfigurasjonsklasserommet. Jeg vant!! *proud* He smiled 8-)
- Beinflørtinga med Sara!! xDDD
Sist endret av Alvina Crowthorn den 09 Nov 2011 23:41, endret 1 gang
Read me the space in-between.
Alvina Crowthorn
Ministerkandidat
 
Innlegg: 266
Registrert: 01 Feb 2010 23:58


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Moe Alice Rainfall » 09 Nov 2011 21:26

og min kjære lille slave. Gray x2 var litt for søte *w*
og episoden med edderkoppen som ble spist/ikke spist. Og alle gangene jeg danset med Slur på ballet. Og at jeg vant kostyme konkuransen. Det var så mye fint.
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Alvina Crowthorn » 09 Nov 2011 23:03

Read me the space in-between.
Alvina Crowthorn
Ministerkandidat
 
Innlegg: 266
Registrert: 01 Feb 2010 23:58


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Zafira Almeria » 09 Nov 2011 23:07

Akk..! Ja, å havne i problemer igjen er jo alltid en klassiker for oss. Fremdeles VELDIG overrasket over at Slur IKKE gav meg minuspoeng etter at han tok staven din og du stormet opp trappa. Jeg fulgte etter og starta først med å mumle rasende før jeg endte opp med å BRØLE ned til Slur om hvor grusom og slimete han var! xD Også da vi ba om unnskylding etterpå da? xD Han spøkte med å gi oss 100 minuspoeng også bare flirte han og gikk vekk! Dx ftw? Også jeg og Menthol (ble det riktig?) da, som stadig måtte kjøres ned til det andre hotellet! Stakkars professor Babble må ha blitt utslitt av all den ekstra kjøringa! xD
Var et skikkelig "WTF gikk jeg glipp av nå 0_0"-moment da Dult plutselig våda DeVello og hun endte opp med å dø! WAH!
Hva ellers......JO! alle Griffingere fikk TROLL i eliksirer! Også jeg som hadde jobba SÅ hardt..! MAKAN X_X Og da professor Rummelfiol spådde at jeg kom til å ende opp som en vandød..! Mye å se frem til skjønner jeg! xD
Zafira Almeria
 
Innlegg: 4
Registrert: 27 Jun 2010 21:29


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Alvina Crowthorn » 09 Nov 2011 23:44

Zafira Almeria skrev:Fremdeles VELDIG overrasket over at Slur IKKE gav meg minuspoeng etter at han tok staven din og du stormet opp trappa. Jeg fulgte etter og starta først med å mumle rasende før jeg endte opp med å BRØLE ned til Slur om hvor grusom og slimete han var! xD Også da vi ba om unnskylding etterpå da? xD Han spøkte med å gi oss 100 minuspoeng også bare flirte han og gikk vekk! Dx ftw?

Jeg fatter fremdeles ikke at du torde det der xD Og unnskyldningen da... Du begynte, så fortsatte jeg, også avslutta du.. Skikkelig teamwork på den, altså!! Også den løken-buttons'n vi fikk... Tiltrekkes De av løken, frøken Almeria? :mrgreen:

Jo, også når vi skulle ned til Slur for å prøve å få en eliksir av ham slik at du ungikk det å bli forvandlet til en vandød... *facepalm*
Read me the space in-between.
Alvina Crowthorn
Ministerkandidat
 
Innlegg: 266
Registrert: 01 Feb 2010 23:58


Re: Mimretråd - Allehelgensball 2011

Innlegg Daniella V. Frances » 10 Nov 2011 09:36

Fikk dyttet noen inn i et skap - igjen. c:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron