Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Professor Schkummel » 30 Nov 2010 20:35

Juleballet er over for denne gang, og jeg må innrømme at jeg sitter tilbake med en litt vemodig, men god følelse.
Det var moro mens det sto på, men samtidig er det jo litt trist at det ikke kan vare evig..

Tusen takk til alle dere som var der, og som hjalp oss å gjøre magien til virkelighet.
Uten dere har vi ingen å arrangere for og med, og deres engasjement motiverer oss til å gjøre kommende arrangementer enda bedre enn de forrige; til å gjøre opplevelsen enda mer magisk for dere som er der.

Det er på tide å mimre, men også på tide for oss i teamet å begynne og planlegge sommerleir. I den forbindelse er det selvfølgelig meget velkomment med ris, ros, ønsker og tips til våre fremtidige arrangementer. Vi lærer noe nytt hele tiden, om hva som fungerer og ikke, og hvilke justeringer vi må gjøre. Likevel er det DERE som skal dit for å oppleve Harry Potters verden, noe som vil si at vi trenger deres hjelp til å bli enda bedre. Kritikk er fullt lovlig, så lenge den er konstruktiv.;)
Oppsummert: Fortell oss hvordan dere hadde det, og eventuelt hva vi kunne gjort bedre/annerledes! :)

Og bare så det er sagt: Jeg er ikke like stressa og tafatt som professor Schkummel. Men Gud hjelpes, så gøy det var å fly rundt og leke superstressa, ubrukelig nervevrak! :D
Tusen takk til Pikéy for papirdragen, og jeg håper du tilgir meg de 20 minuspoengene. Jeg kunne jo ikke si at det ikke spilte noen rolle. :P
Professor Schkummel
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 28 Sep 2009 10:34
Bosted: Astronomitårnet


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Channe » 30 Nov 2010 20:48

Jeg hadde det utrolig supergøy! ;D seriøst, jeg fikk til å være i rolle, ihvertfall de to første dagene. Kommer aldri til å glemme hverken rosaepisoden, eller den derre slosskampen jeg hadde med Anchalott. Enda en ting: Jeg glemmer aldri min negative innstilling til professor Slur i eliksirtimen, hahahah <3<3 :D

Positivt: Dere var mye flinkere til å veksle mellom hvem dere rollespilte med i år enn tidligere, syns jeg. Det var liksom.. ikke helt bare "de faste".. drep meg om dere er uenige, da...
Og det var mye bra greier på gang, og det med at dere inkkuderte alle til å delta i å sloss da dødseterne kom, selv om jeg selvfølgelig glemte tryllestaven min... igjen.. XD

Litt negativ: Vel, jeg syns det kunne bli litt mere spill på at Slur var rektor. Det var liksom.. dritkult gjort! Den må vi få mer av xD Og dere må bli bedre til å huske arrester dere gir til elevene, så elevene ikke blir stående og vente på ingenting. XD

Og så var det superteit at kåringene ble glemt >:(((( Samme med Heksamen og karakterkort, egentlig.. Hadde gledet meg til å se de elendige karakterene mine. XD

Uhm..en annen ting jeg vil ta opp.. ikke drep meg, men jeg syns Trygve skal være off når noen sier kutt til han og det er noe spesielt. Det gjelder jo liksom for alle, så da bør det gjelde han også.

Men ellers er dette det beste arrangementet jeg har vært med på hittil. Superbra!
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Daniella V. Frances » 30 Nov 2010 21:59

Det var superawesome. Jeg kommer aldri til å glemme timen med Professor Loveheart. Og hennes bestemor Augusta, eller hva hun het. x))
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Juleball 2010 - Oppsumering og minner.

Innlegg Twiggy Watcliff » 30 Nov 2010 22:24

http://www.youtube.com/watch?v=FEscLHIxQig

Line filmet xD
Virker sikkert som om jeg er skikkelig selvgod som poster den selv, men vel. Siden dere ikke ser meg, så er det vel greit. xD
Sist endret av Twiggy Watcliff den 02 Des 2010 10:58, endret 1 gang
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg John McVinkel » 30 Nov 2010 22:25

Noe av det jeg husker best, er professor Slur/Trygves kommentar i Eliksir-timen; Herr McVinkel, hvis jeg var en demon, ville jeg angrepet deg sånn her da - *Lener seg litt til venstre og strekker hodet litt fram, venter i fem sekunder.* Bøøøø... Priceless <3
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Twiggy Watcliff » 30 Nov 2010 22:41

Jeg hadde en helt magisk helg. Sånn, ordentlig magisk. Skal også dra inn min tro på Gud i dette tilfellet og si at så mange fantastiske folk neppe kan ha blitt skapt ved en tilfeldighet. Det må jo være en supermegaultrapositiv kraft som har dannet dem, liksom.

Jeg syns det var gøy at Professor Slur kalte meg "Frøken Rosenknopp" pga. Blomstene i håret. Må bare si at "Frøken Rosenknopp" tok dette som et kompliment. Og jeg syns også det var gøy å spille skuespill med folk. Dere fikk meg til å føle meg fantastisk i det meste. Kommentarer som "Herregud, jeg trodde du grein på ordentlig", "Fy fader, jeg gråt da du sang" og "er du hun som er så psycho flink til å skrive Rollespillerne?" varmer en sart skuespiller/musiker/forfattersjel som min. Denne helga har gitt meg selvtillitspåfyll, og jeg gleder meg allerede til dere stiller opp på Desucon. Se etter en som er utkledd som Kristornia Kort fra "Artemis Fowl", og sleng dere på meg. Jeg kommer til å klemme omtrent hvem det skal være. <3

Thank you for teaching me that being myself is fine! <3
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Juleball 2010 - Oppsumering og minner.

Innlegg Filomena A Bouvier » 30 Nov 2010 22:45

Twiggy Watcliff skrev:http://www.youtube.com/watch?v=FEscLHIxQig

Line filmet xD
Virker sikkert som om jeg er skikkelig selvgod som poster den selv, men vel. Siden dere ikke ser meg, så er det vel greit. xD


Jeg griner. [:
'Fuck you, suck my balls.'
Filomena A Bouvier
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1547
Registrert: 14 Des 2008 21:13


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Daniella V. Frances » 30 Nov 2010 23:48

^ Twiggy, det var btw veldig hyggelig å snakke med deg. Skal prøve å kaste meg på deg på Desu, hvis jeg finner deg.

Tilbake til ballet. Glemte å si at jeg likte kjempegodt når Tuva sang. Og når Slur ble rektor. Og frokosten der griffing mistet massemasse poeng. :3
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Thomas J. Doom » 01 Des 2010 00:09

Jeg føler at jeg kom best inn i rolle den første kvelden. Det var flott. ;Ddd Kjempekoslig når folk ikke skjønner et jeg greier å holde maska. Smigret, smigret.
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: Juleball 2010 - Oppsumering og minner.

Innlegg Lizzie McBrooke » 01 Des 2010 00:12

Filomena A Bouvier skrev:
Twiggy Watcliff skrev:http://www.youtube.com/watch?v=FEscLHIxQig

Line filmet xD
Virker sikkert som om jeg er skikkelig selvgod som poster den selv, men vel. Siden dere ikke ser meg, så er det vel greit. xD


Jeg griner. [:


.. Jeg og. Så utrolig nydelig sang, og ikke minst stemme.
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron