Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Southa M. Evethlee » 26 Des 2010 00:00

Oioioi. Jeg har ikke fått øye på denne tråden før nå! Det skjedde så utrolig mye gøy på juleballet, og jeg må virkelig si at rollespillet var fantastisk! Jeg klarte å holde meg i rolle mye, mye bedre enn jeg klarte på sommerleiren i 09 som South, og fikk til mye planlagt rollespill med folks. Det var kjempemoro! Jeg orker ikke å begynne å sitere minner derfra nå, men jeg må si at høydepunktet var da vi var ute og dødseterne angrep. Alle kom seg inn i borgen, men jeg og Marissa ble lammet og ble liggende i snøen. Dette så Pikey og Bajas, og de løp inn for å få tak i professor Slur. Vi hørte at de sa i fra, men han dukket ikke opp før 15/20 min senere. Da var vi passe kalde og hadde begynt å smålig rope for at noen skulle høre oss. Ikke heeelt realistisk, men heller det enn å avbryte. Til slutt kom professor Slur og opphevet lammeformelen, men da dukket alle dødseterne opp i enden av trappa. Slur ba oss løpe inn, mens han stilte seg opp øverst i trappa og begynte å sende formeler etter dem. "Stupefy" og "Sectumsempra". Det var helt sinnsykt awesome!
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg susan pevensie » 26 Des 2010 00:42

Southa M. Evethlee skrev:Oioioi. Jeg har ikke fått øye på denne tråden før nå! Det skjedde så utrolig mye gøy på juleballet, og jeg må virkelig si at rollespillet var fantastisk! Jeg klarte å holde meg i rolle mye, mye bedre enn jeg klarte på sommerleiren i 09 som South, og fikk til mye planlagt rollespill med folks. Det var kjempemoro! Jeg orker ikke å begynne å sitere minner derfra nå, men jeg må si at høydepunktet var da vi var ute og dødseterne angrep. Alle kom seg inn i borgen, men jeg og Marissa ble lammet og ble liggende i snøen. Dette så Pikey og Bajas, og de løp inn for å få tak i professor Slur. Vi hørte at de sa i fra, men han dukket ikke opp før 15/20 min senere. Da var vi passe kalde og hadde begynt å smålig rope for at noen skulle høre oss. Ikke heeelt realistisk, men heller det enn å avbryte. Til slutt kom professor Slur og opphevet lammeformelen, men da dukket alle dødseterne opp i enden av trappa. Slur ba oss løpe inn, mens han stilte seg opp øverst i trappa og begynte å sende formeler etter dem. "Stupefy" og "Sectumsempra". Det var helt sinnsykt awesome!

agreed med det siste
vi er alle solbarn av Ludde Lys, bli et solbarn i dag du og! Se her for nærmere info.

Rlblogg: http://thehogwartsgirl.wordpress.com/

huffies <3
susan pevensie
Ministerkandidat
 
Innlegg: 230
Registrert: 07 Mar 2010 17:33


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Lizzie McBrooke » 26 Des 2010 22:44

Enig med Southa. Akkurat den delen der var utrolig bra rollespilt!
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg susan pevensie » 27 Des 2010 12:46

jeg husker spesielt den første dagen som jeg ble utrolig godt tatt imot av både Stine og Tone altså Ramoyo og Nabi. det sitter igjen at de tok meg så godt imot :D
vi er alle solbarn av Ludde Lys, bli et solbarn i dag du og! Se her for nærmere info.

Rlblogg: http://thehogwartsgirl.wordpress.com/

huffies <3
susan pevensie
Ministerkandidat
 
Innlegg: 230
Registrert: 07 Mar 2010 17:33


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Channe » 27 Des 2010 13:11

Jeg husker .. eh. slosskampen med Anchalott. :> Auauau, fingrene mine.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg susan pevensie » 27 Des 2010 20:30

jo også husker jeg at det var utrolig kaldt på loftet... og når vi hadde Dult i claivoianse (eller hvordan det skrives) det var ehh spesielt
vi er alle solbarn av Ludde Lys, bli et solbarn i dag du og! Se her for nærmere info.

Rlblogg: http://thehogwartsgirl.wordpress.com/

huffies <3
susan pevensie
Ministerkandidat
 
Innlegg: 230
Registrert: 07 Mar 2010 17:33


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Southa M. Evethlee » 28 Des 2010 06:36

susan pevensie skrev:
Southa M. Evethlee skrev:Oioioi. Jeg har ikke fått øye på denne tråden før nå! Det skjedde så utrolig mye gøy på juleballet, og jeg må virkelig si at rollespillet var fantastisk! Jeg klarte å holde meg i rolle mye, mye bedre enn jeg klarte på sommerleiren i 09 som South, og fikk til mye planlagt rollespill med folks. Det var kjempemoro! Jeg orker ikke å begynne å sitere minner derfra nå, men jeg må si at høydepunktet var da vi var ute og dødseterne angrep. Alle kom seg inn i borgen, men jeg og Marissa ble lammet og ble liggende i snøen. Dette så Pikey og Bajas, og de løp inn for å få tak i professor Slur. Vi hørte at de sa i fra, men han dukket ikke opp før 15/20 min senere. Da var vi passe kalde og hadde begynt å smålig rope for at noen skulle høre oss. Ikke heeelt realistisk, men heller det enn å avbryte. Til slutt kom professor Slur og opphevet lammeformelen, men da dukket alle dødseterne opp i enden av trappa. Slur ba oss løpe inn, mens han stilte seg opp øverst i trappa og begynte å sende formeler etter dem. "Stupefy" og "Sectumsempra". Det var helt sinnsykt awesome!

agreed med det siste


Uh, what? o__o Det var jo bare meg og Marissa som fikk se det?
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Kathelin A. Walker » 28 Des 2010 19:26

Jeg glemmer ikke når noen håsblåsinger og noen griffinger, inkludert meg, måtte bli igjen med "Rektor" Slur, og ha FMSK. Stakar håsblåsing som han brukte til å teste Befalio formelen på.... Når han var ferdig med å plage henne ba han noen hente Dult, og så kom Dult, og hun bare leik; "Du er ferdig Sluuuur! McSnurp er tilbake!" Slur ba alle gå å sette seg, og så stirra han på meg og bare "Walker, du har ansvaret her, og pass på at alle gjør oppgaven sin!" Så løp han ut, og jeg bare WUT? :o

Ogogogog så var det når klassen vår hadde clairvoiance og Anchalott fikk "synet" sitt. Haha, DET glemmer jeg aldri. Det var planlagt at jeg skulle stille et spørsmål, og midt i skulle Ancha avbryte og begynne og bable om Voldemort og greier. Hah, dere skulle sett tryne til Rummelfiold da! Oioioi.... Hun ba meg løpe ned å hente Dult, og når jeg gjorde det kom Dult opp og bare "ALLE UT" Så måtte vi stå der nede utenfor døra å vente til de var ferdig der oppe. Når vi kom opp igjen måtte Rummelfiold gå med Ancha, og vi skulle ha Dult. Etter 3 min ropte Dult; "RAAAAKEEEL, JEG KLARER IKKE DETTE!!" Så løp hun ut, og vi måtte igjen vente på ny lærer.... Beste time ass! :D

OMSKJÆRINGSSAKSA!!
~Hunting is not a sport. In a sport, both sides should know they're in the game.

~A tragedy need not have blood and death; it's enough that it all be filled with that majestic sadness that is the pleasure of tragedy
Kathelin A. Walker
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 02 Feb 2010 16:08


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Channe » 30 Des 2010 01:46

Jeg husker at jeg ødela nattahistorien for alle sammen, fordi jeg hadde skadet knærne mine sånn skikkelig. :D
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Juleballet 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg susan pevensie » 02 Jan 2011 21:58

Kathelin A. Walker skrev:Jeg glemmer ikke når noen håsblåsinger og noen griffinger, inkludert meg, måtte bli igjen med "Rektor" Slur, og ha FMSK. Stakar håsblåsing som han brukte til å teste Befalio formelen på.... Når han var ferdig med å plage henne ba han noen hente Dult, og så kom Dult, og hun bare leik; "Du er ferdig Sluuuur! McSnurp er tilbake!" Slur ba alle gå å sette seg, og så stirra han på meg og bare "Walker, du har ansvaret her, og pass på at alle gjør oppgaven sin!" Så løp han ut, og jeg bare WUT? :o

Ogogogog så var det når klassen vår hadde clairvoiance og Anchalott fikk "synet" sitt. Haha, DET glemmer jeg aldri. Det var planlagt at jeg skulle stille et spørsmål, og midt i skulle Ancha avbryte og begynne og bable om Voldemort og greier. Hah, dere skulle sett tryne til Rummelfiold da! Oioioi.... Hun ba meg løpe ned å hente Dult, og når jeg gjorde det kom Dult opp og bare "ALLE UT" Så måtte vi stå der nede utenfor døra å vente til de var ferdig der oppe. Når vi kom opp igjen måtte Rummelfiold gå med Ancha, og vi skulle ha Dult. Etter 3 min ropte Dult; "RAAAAKEEEL, JEG KLARER IKKE DETTE!!" Så løp hun ut, og vi måtte igjen vente på ny lærer.... Beste time ass! :D

OMSKJÆRINGSSAKSA!!
oyes det var så elsk
vi er alle solbarn av Ludde Lys, bli et solbarn i dag du og! Se her for nærmere info.

Rlblogg: http://thehogwartsgirl.wordpress.com/

huffies <3
susan pevensie
Ministerkandidat
 
Innlegg: 230
Registrert: 07 Mar 2010 17:33



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron