Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Professor Schkummel » 27 Jul 2010 12:00


Sommerleiren er vel overstått for denne gang..

Og ja, jeg sier "vel overstått", fordi vi i teamet sitter igjen med minner og opplevelser fra en fantastisk, magisk og hendelsesrik uke. Håpet vårt er jo at også dere har følt magien vi har forsøkt å skape, og at dere ønsker å komme tilbake, og ikke minst at flere får lyst til å dele magien med oss den uka vi trer inn i vår egen lille "Galtvort-boble" ute på Brattrein.
Så, til dere alle: Tusen, tusen takk for at dere gjør det mulig for oss å gjennomføre dette! :D
Uten dere hadde det ikke vært noen sommerleir eller juleball, uansett hvor lyst vi hadde hatt til å arrangere det.
Det er DERE som gjør det mulig for oss å gjennomføre dette. Det er dere som gjør det mulig for oss å stadig kunne forbedre arrangementene. I år har vi laget en spørreundersøkelse, som vi håper alle deltagerne kikker på: http://www.surveymonkey.com/s/L7BQYRP.
På den måten kan vi forbedre det som allerede er, og ikke minst få inspirasjon og ideer til nye ting.

Noen av dere sitter med en frykt for at vi slutter å arrangere juleball og sommerleir når den siste filmen er kommet ut. Det har vi ingen planer om å gjøre. Så lenge vi har folk nok, både i teamet og deltagere, kommer vi til å fortsette. Så da vet dere det. :)

Det er tid for å dele minner, tanker, historier, bilder, videoer og lignende fra uka som er gått.
GaltvortSkolen - Der magien blir til virkelighet!
Sist endret av Professor Schkummel den 27 Jul 2010 22:25, endret 1 gang
Professor Schkummel
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 28 Sep 2009 10:34
Bosted: Astronomitårnet


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Channe » 27 Jul 2010 13:53

Jeg glemmer aldri at jeg var den siste som kom.... hahahah XD Så forvirret, sliten, trøtt og lykkelig jeg var da.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Lizzie McBrooke » 27 Jul 2010 14:37

Jeg savner dere så mye ): Fikk så altfor mange gode venner <3
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Vila Nephilim » 27 Jul 2010 17:43

Veldig hyggelig. :D
Jeg håper på å komme tilbake, men da blir det nok helst på åpen dag eller 17. mai.
Haha, jeg kommer neppe til å glemme episoden med kjærlighetseliksiren jeg helte i glasset til Butler. Det var gøy å være med på noe! Og slippe arrest i tillegg...
Lurer forresten på om Oda fikk gitt professor Slur en klem likevel, så hun fikk den arresten hun hadde så lyst på, husker vi snakket om det :lol:
Lurer også på hvordan hagefesten var og hvilket hus som vant, og hva de vant!

Jeg kommer til å legge ut video-linken her når filmen er ferdig! Forhåpentligvis til helgen. Da skal jeg besøke mamma, som har sånn redigeringprogram. Eller hva det heter. På pcen.
Vila Nephilim
 


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Toril C Jones » 27 Jul 2010 22:53

Smygard vann, sjølvsagt, huspokalen (: Vi vann Toblerone. Den var supernam.

Har også eit par bilete. Kjem til å laste dei opp via Photobucket så snart eg har snudd dei og sånn (: Skal legge ut link seinare. Når dei er ferdig opplasta og sånn. For eg må ta det litt og litt, for elles kjem internetten vår til å døy også trur eg ikkje PB klarar å laste opp så alt for mykje i slengen. Fungerte i alle fall ikkje sist gong. Og så er der eit par bilete der som eg har teke av blomar så eg ikkje treng å laste opp i GS-albumet mitt (:

Hadde det fantastisk eg òg (: Folk er så kule og sånn. Syns det faktisk var kjekt å spele rumpeldunk òg. Å vere måldame var kult, sjølv om eg slapp inn ein haug med mål. Jaja.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Lizzie McBrooke » 27 Jul 2010 23:14

"Staven min er ikke for deres hender" "Staven min kan ikke måles i offentlighet" :lol:
Hele salen tenkte koffert, og fikk totalt latterkrampe, og Slur måtte forlate salen av lættis x'DDD HAN SMILTE.

Det var noe av det morsomste, tror jeg 8-)
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Eàmané Wesenberg » 27 Jul 2010 23:25

Gjør han det med vilje eller? xD
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Enkoli Parslow » 27 Jul 2010 23:43

"Vi har da snakket nok om staver i dag, frøken Nightinggale," sa han i eliksirtimen etterpå.

Avery Fall, Estrella og jeg knakk sammen i latterkrampe, og den syke latteren vår førte til at det inkluderte resten av klassen og prof. Slur også. McSnurp kom ned og lurte på hva som foregikk, men det var visst bare litt fnisepulver som gikk, samt at Slur hadde fått litt røkelse i øyet. Han kom med flere slike kommentarer ut i timen, bare for å dra den ut. Hahah, tidenes eliksirtime.

Den dagen hadde jeg ledd så mye at jeg hadde grått av meg all øyesminken.
Enkoli Parslow
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5612
Registrert: 14 Des 2008 23:27
Bosted: Oslo


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Lizzie McBrooke » 27 Jul 2010 23:51

Enkoli skrev:"Vi har da snakket nok om staver i dag, frøken Nightinggale," sa han i eliksirtimen etterpå.

Avery Fall, Estrella og jeg knakk sammen i latterkrampe, og den syke latteren vår førte til at det inkluderte resten av klassen og prof. Slur også. McSnurp kom ned og lurte på hva som foregikk, men det var visst bare litt fnisepulver som gikk, samt at Slur hadde fått litt røkelse i øyet. Han kom med flere slike kommentarer ut i timen, bare for å dra den ut. Hahah, tidenes eliksirtime.

Den dagen hadde jeg ledd så mye at jeg hadde grått av meg all øyesminken.


Tuller du? Herre. :lol:
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Estrella Nightingale » 28 Jul 2010 10:50

Enkoli skrev:"Vi har da snakket nok om staver i dag, frøken Nightinggale," sa han i eliksirtimen etterpå.

Avery Fall, Estrella og jeg knakk sammen i latterkrampe, og den syke latteren vår førte til at det inkluderte resten av klassen og prof. Slur også. McSnurp kom ned og lurte på hva som foregikk, men det var visst bare litt fnisepulver som gikk, samt at Slur hadde fått litt røkelse i øyet. Han kom med flere slike kommentarer ut i timen, bare for å dra den ut. Hahah, tidenes eliksirtime.

Den dagen hadde jeg ledd så mye at jeg hadde grått av meg all øyesminken.


I tillegg startet han timen med alle de vanskelige fremmedordene som ingen visste hva var, så min latterkrampe startet nesten så fort timen hadde startet.
"Har de hydroksidpatitt, herr Maltar?"
Startet egentlig å le så fort han nevnte ordet, for det hørtes så morsomt ut når han sa det. XD

Edit: Og angående den stav-kommentaren; Vi fikk beskjed om å finne oss rørepinner... Og vi visste ikke hvor det var, så jeg måtte jo spørre... ._.
Brukerens avatar
Estrella Nightingale
Prefekt
 
Innlegg: 154
Registrert: 14 Des 2008 22:05
Bosted: Galtvort, utenom i feriene.



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron