Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Anchalott Asimka » 09 Okt 2010 15:23

De gangene jeg gikk nattevakt.. Det skjedde så utrolig mye dumme ting da.. F.eks da Bård knuste et krus og vi gikk ned, fordi vi satt i tredje også så vi at han sto og plukket opp skår og holdte på å le oss ihjel..
Vær fortsiktig.
Du kan aldri sove trygt.
Kjøttulf er alltid nær.
Og kommer å voldtar DEG


Ja, akkurat xD
Bestillingstråd
Responstråd
Dikt 8D
Brukerens avatar
Anchalott Asimka
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 89
Registrert: 18 Des 2008 13:56


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Emèline C. Dewall » 12 Okt 2010 17:27

Anchalott Asimka skrev:De gangene jeg gikk nattevakt.. Det skjedde så utrolig mye dumme ting da.. F.eks da Bård knuste et krus og vi gikk ned, fordi vi satt i tredje også så vi at han sto og plukket opp skår og holdte på å le oss ihjel..


VAR DET DÈT SOM BRÅKTE LOLOLOLOL Hørte at noe datt.
Sara Angelica.
Emèline C. Dewall
Gullsnopp
 
Innlegg: 489
Registrert: 22 Nov 2009 23:04
Bosted: Aurskog, Leirsund


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Anchalott Asimka » 13 Okt 2010 08:20

Emèline C. Dewall skrev:
Anchalott Asimka skrev:De gangene jeg gikk nattevakt.. Det skjedde så utrolig mye dumme ting da.. F.eks da Bård knuste et krus og vi gikk ned, fordi vi satt i tredje også så vi at han sto og plukket opp skår og holdte på å le oss ihjel..


VAR DET DÈT SOM BRÅKTE LOLOLOLOL Hørte at noe datt.


Ja, det var det :3333 Det var genialt.. Jeg tror jeg aldri har ledd så mye som da jeg var nattevakt
Vær fortsiktig.
Du kan aldri sove trygt.
Kjøttulf er alltid nær.
Og kommer å voldtar DEG


Ja, akkurat xD
Bestillingstråd
Responstråd
Dikt 8D
Brukerens avatar
Anchalott Asimka
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 89
Registrert: 18 Des 2008 13:56


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Serena Amrige » 28 Nov 2010 13:39

Anchalott Asimka skrev:
Emèline C. Dewall skrev:
Anchalott Asimka skrev:De gangene jeg gikk nattevakt.. Det skjedde så utrolig mye dumme ting da.. F.eks da Bård knuste et krus og vi gikk ned, fordi vi satt i tredje også så vi at han sto og plukket opp skår og holdte på å le oss ihjel..


VAR DET DÈT SOM BRÅKTE LOLOLOLOL Hørte at noe datt.


Ja, det var det :3333 Det var genialt.. Jeg tror jeg aldri har ledd så mye som da jeg var nattevakt


Jeg fikk latterkrampe en natt, da Pk og Vinkel var nattevakter.... Jeg fikk ikke sove så hører jeg at de sitter uttenfor og hvisker, plutselig hviske-roper Pk : Å fy faan! ( elrns) og like etterpå hører jeg vinkel : Å så deilig
GJETT hvem som tenkte koffert! x) Jeg lo så mye at de banka på døra og prøvde å roe meg ned...Det tok laaang tid før de fikk det til. :lol:
~Serena~
"The idea of Justin Bieber being penentrated by a big purple dinosaur kinda made my day."
~Shane Dawson
Brukerens avatar
Serena Amrige
 
Innlegg: 4
Registrert: 02 Nov 2010 19:01
Bosted: Nord Trøndelag


Re: Sommerleiren 2010 - oppsummering, tanker, minner osv

Innlegg Kathelin A. Walker » 28 Des 2010 20:38

Anchalott Asimka skrev:De gangene jeg gikk nattevakt.. Det skjedde så utrolig mye dumme ting da.. F.eks da Bård knuste et krus og vi gikk ned, fordi vi satt i tredje også så vi at han sto og plukket opp skår og holdte på å le oss ihjel..

Aww, det var den natta du skulle ta med meg på en nattevakt runde :D HAHA husker vi lista oss i gangen og bråkte mer enn de som var på rommene 8-) Og, når vi hørte Bård knuse glasset og vi bare *ninjahopp* :lol:
~Hunting is not a sport. In a sport, both sides should know they're in the game.

~A tragedy need not have blood and death; it's enough that it all be filled with that majestic sadness that is the pleasure of tragedy
Kathelin A. Walker
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 02 Feb 2010 16:08



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron