Regelen om å spille eget kjønn.

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Lizzie McBrooke » 25 Jan 2010 21:11

Olivia Knopp skrev:Jeg går bare i skjørt eller kjole, jeg, omtrent. Olivia også. Så no prob. 8)


Heldig du. Verken jeg eller slik jeg har beskrevet Lizzie - er stor bruker av de "feminine" plaggene.
Bruker selv aldri skjørt omtrent.
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Olivia Knopp » 26 Jan 2010 09:49

Lizzie McBrooke skrev:
Olivia Knopp skrev:Jeg går bare i skjørt eller kjole, jeg, omtrent. Olivia også. Så no prob. 8)


Heldig du. Verken jeg eller slik jeg har beskrevet Lizzie - er stor bruker av de "feminine" plaggene.
Bruker selv aldri skjørt omtrent.

Jeg elsker skjørt. SKJØRT <33
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Telonius P. Parker » 27 Jan 2010 00:24

Må ALT være slavisk da folken? Hva om Telonius hadde vært en jente, og jeg er en gutt i RL, hva om Telo het Tina Parker, og karakteren min var jente, da kunne jo selvsagt jeg endret navnet ørlite bare på leiren, å spille gutt, med parantes på listene hva jeg heter på nettsiden? Klokka er over 11 og jeg er trøtt, så unnskyld om jeg ikke formulerer meg så bra nå, men dere ser greia?
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Telonius P. Parker » 27 Jan 2010 00:30

Pikey LaPuma skrev:Kan jeg som gutt få gi ett lite innspill? xD
Altså, jeg har ingenting imot det at jenter spiller gutter og omvendt på nettsida og sånn, eller omvendt, men jeg syntes dette blir for dumt... NO OFFENCE!
Jeg syntes det er litt drålig gjort av dere å diskutere så heftig med Rønnaug når dere innerst inne VET at hun bare prøver å hjelpe oss på alle måter til å gjøre det til det beste for oss, og med tanke på at hun bare vil at vi skal ha det så likt som HP på alle måter.

Jeg sier bare: "Det er en GRUNN til at regelene er sånn som de er!"

Hilsen tha dick


Og FORØVRIG er jeg helt enig med Pikey.
Sist endret av Telonius P. Parker den 30 Jan 2010 10:50, endret 1 gang
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Nilordien » 27 Jan 2010 08:52

Telonius P. Parker skrev:Må ALT være slavisk da folken? Hva om Telonius hadde vært en jente, og jeg er en gutt i RL, hva om Telo het Tina Parker, og karakteren min var jente, da kunne jo selvsagt jeg endret navnet ørlite bare på leiren, å spille gutt, med parantes på listene hva jeg heter på nettsiden? Klokka er over 11 og jeg er trøtt, så unnskyld om jeg ikke formulerer meg så bra nå, men dere ser greia?


Tina Parker FTW!
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Telonius P. Parker » 27 Jan 2010 23:32

Det var bare et eksempel. -.-'
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Evelynn B. Dravell » 27 Jan 2010 23:36

Jeg har prøvd å spille gutt flere ganger, men de få gangene det har vært rollespill blir det fort veldig mye vanskligere å holde seg helt seriøs. Og selv om jeg bare er en tenårings jente i min værste fnisealder tror jeg faktisk ikke det er så mange som hadde klart det i lengden heller.
Alle liker kinderegg^^
Brukerens avatar
Evelynn B. Dravell
Trollmannshatt
 
Innlegg: 138
Registrert: 18 Jan 2010 16:25


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Maiken Mackoy » 28 Jan 2010 20:17

I henhold til skjørte greia: må du også tenke på karakteren din. Jeg liker ikke gå i skjørt. Men jeg må på leiren, fordi Maiken elsker det. Og jeg legger ikke om på karakteren min pga jeg ikke liker det. Jeg dør ikke om jeg går i skjørt, liksom. Og jeg melder meg ikke på som en annen karakter bare fordi maiken ville gått i skjørt. Men samtidig, det finnes jenter i den virkelige verden som ikke liker skjørt, så hvorfor finnes det ikke i trollmannsverden? Jeg mener at med mindre du har virkelige tendenser til å kle deg som en gutt når du er hjemme, burde du ikke gjøre det når du drar på gs leir, bare fordi det er unormalt. If u catch my drift. lol jeg aner ikke hva jeg sier; ANYGAYS. det er jo flere kostskoler som lar jenter velge mellom skjørt og bukse. Men jeg tror de færreste ville DØD i å gå i skjørt i fire dager, liksom. Men, jeg er egentlig veldig care.
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 28 Jan 2010 23:19

Maiken Mackoy skrev: ANYGAYS.


x'D <3
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Regelen om å spille eget kjønn.

Innlegg Sarphire de Zimri » 04 Aug 2010 20:34

Mange sider å lese igjennom, og beklager virkelig om dette har blitt spurt/svart på før, noe det sikkert har blitt, og jeg beklager for det. Men jeg må bare spørre, er det "forbudt" her på GS å spille det motsatte kjønn? Eller må jeg sende en eller annen slags form for melding, skrive hvorfor jeg vil dette, etc. for å kunne spille denne personen som har blitt lagt?

Blir man utestengt/kommer ikke med på leirene?

Beklager nok en gang om dette er blitt spurt mange ganger, men vil gjerne vite om jeg skal la karakteren min sulte til døde for så å lage en ny karakter senere.
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard
Brukerens avatar
Sarphire de Zimri
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 57
Registrert: 04 Aug 2010 06:23
Bosted: Arendal.



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron