Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Her finner du informasjon, minnetråder og andre ting relatert tilde offisielle arrangementene til Galtvortskolen.

Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg fleur mcphoenix » 12 Jan 2010 16:43

Jeg lurer egentlig på hvem som kommer til å ta over som blogger når det kommer til sommerleiren.. Noen må gjøre det, for jeg trenger å lese hvor fantastisk gøy dere har det der, selv om jeg ikke får være med å oppleve det.. D:
fleur mcphoenix
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 37
Registrert: 16 Des 2008 15:51


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Millian Brooke » 12 Jan 2010 16:46

fleur mcphoenix skrev:Jeg lurer egentlig på hvem som kommer til å ta over som blogger når det kommer til sommerleiren.. Noen må gjøre det, for jeg trenger å lese hvor fantastisk gøy dere har det der, selv om jeg ikke får være med å oppleve det.. D:


Tror kanskje jeg skal det hvis jeg kommer med :)
Bilde
Dette er min signatur
Brukerens avatar
Millian Brooke
Sprengstjertskrutt
 
Innlegg: 777
Registrert: 26 Sep 2009 16:47


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg fleur mcphoenix » 12 Jan 2010 16:55

Det er bra, husk å ta masse bilder, og det kan være lurt å skrive små notater etter hver dag, så du får med mest mulig.. (Noe jeg er svært dårlig på å gjøre, og det irriterer meg like mye hver eneste gang..)
fleur mcphoenix
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 37
Registrert: 16 Des 2008 15:51


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Millian Brooke » 12 Jan 2010 16:57

Gjør det uansett hvor jeg er jeg, for jeg blogger om det og da er det fint å ta notater :)
Bilde
Dette er min signatur
Brukerens avatar
Millian Brooke
Sprengstjertskrutt
 
Innlegg: 777
Registrert: 26 Sep 2009 16:47


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Toril C Jones » 12 Jan 2010 17:27

Millian Brooke skrev:
fleur mcphoenix skrev:Jeg lurer egentlig på hvem som kommer til å ta over som blogger når det kommer til sommerleiren.. Noen må gjøre det, for jeg trenger å lese hvor fantastisk gøy dere har det der, selv om jeg ikke får være med å oppleve det.. D:


Tror kanskje jeg skal det hvis jeg kommer med :)

Eg blogga om leiren i fjor, og visst eg bestemmer meg for å reise på leir i år óg, og kjem med, så blir det nok blogging frå mi side óg^^ (Link til blogg frå leiren i fjor i signaturen, sånn btw. Har heilt gløymt å legge det ut på sommarleir-tråden for i fjor. Er ikkje bilete der då. Skulle legge ut, men eg er lat.)
Notatar er smart, men det tek tid. Skreiv notatar for dei første to-tre dagane i fjor, trur eg det var. Så gadd eg ikkje meir. Hugsa det meste ut i frå timeplan og liknande^^

Og eg har lese Fleur sin blogg frå kvar leir og kvart ball, og det var utruleg kos å lese andre folk (gjerne frå andre hus) sitt perspektiv på leiren som eg var med på^^ Og så var det utruleg kos å lese om dei andre arrangementa eg ikkje har vore med på, fordi eg blir så misunneleg på dei som har vore der x)
Og juleballet i fjor høyrdast ut som ei heilt fantastisk oppleving! Heldige de som var med der!
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Lizzie McBrooke » 12 Jan 2010 17:46

Tror jeg også skal skrive ned en del av hva vi skal gjøre også.
Skriver til vanlig dagbok når noe spesielt skjer, og jeg kan jo ikke akkurat si at GS leir ikke er spesielt!

Nå som det er garantert at jeg får lov, er jeg så urolig over alle ting. Gleder meg så mye at alle mulige rare tanker surrer rundt <_<
Skal jeg tørre å ta med speilreflekskameraet eller pocketkameraet? osv.
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Millian Brooke » 12 Jan 2010 18:05

Lizzie McBrooke skrev:Tror jeg også skal skrive ned en del av hva vi skal gjøre også.
Skriver til vanlig dagbok når noe spesielt skjer, og jeg kan jo ikke akkurat si at GS leir ikke er spesielt!

Nå som det er garantert at jeg får lov, er jeg så urolig over alle ting. Gleder meg så mye at alle mulige rare tanker surrer rundt <_<
Skal jeg tørre å ta med speilreflekskameraet eller pocketkameraet? osv.


Forstår hva du mener. Hvis jeg kommer med, så tror jeg at jeg kommer til å begynne å pakke opp og ned, opp og ned, opp og ned, helt til det er en dag igjen og bare kaste ned alt jeg har pakket opp og ned, opp og ned i flere uker og bare tenke: "Ja, jeg er ferdig med å pakke, jeg har ikke glemt noe." Tror liksom jeg kommer til å starte tidlig med å pakke, hvis jeg kommer inn.
Bilde
Dette er min signatur
Brukerens avatar
Millian Brooke
Sprengstjertskrutt
 
Innlegg: 777
Registrert: 26 Sep 2009 16:47


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Ainareiel Francesca » 13 Jan 2010 10:30

Jeg har blogga. Men ikke skrevet noe tekst eller noe, men planlegger det. Har lagt ut noen bilder da, så bildene er større enn det tullet på facebook, så titt på de fine store bildene. :D

(dere kan fortsatt få utvalgte bilder i brukbar størrelse (2848 × 4272 / 4272 × 2848) hvis dere spør, men jeg har desverre ikke verdens mest optimale msn.. -__-)

Når det gjelder bilder, så tar jeg maaasse bilder. Føler meg litt dum når jeg drar med kameraet hele tiden overalt og inn i timer, og vil helst ikke forstyrre timer og greier med kamerablitzen min, men prøver å ta så mye bilder som mulig alikevel.
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Lizzie McBrooke » 13 Jan 2010 19:03

Ainareiel Francesca skrev:Når det gjelder bilder, så tar jeg maaasse bilder. Føler meg litt dum når jeg drar med kameraet hele tiden overalt og inn i timer, og vil helst ikke forstyrre timer og greier med kamerablitzen min, men prøver å ta så mye bilder som mulig alikevel.


Det er akkurat det jeg tenker også!
Jeg mener, jeg har sykt lyst til å ta masse bilder, for det er jo minner. Men hvis jeg tar med speilreflekskameraet mitt, så ser det jo enda dummere ut x'D

Så hvis jeg knipser løs vil jo folk tro jeg er gal, right? o.0
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Ris, ros, bilder& morsomme tanker fra Juleball Week-end 2009

Innlegg Toril C Jones » 13 Jan 2010 21:04

Lizzie McBrooke skrev:
Ainareiel Francesca skrev:Når det gjelder bilder, så tar jeg maaasse bilder. Føler meg litt dum når jeg drar med kameraet hele tiden overalt og inn i timer, og vil helst ikke forstyrre timer og greier med kamerablitzen min, men prøver å ta så mye bilder som mulig alikevel.


Det er akkurat det jeg tenker også!
Jeg mener, jeg har sykt lyst til å ta masse bilder, for det er jo minner. Men hvis jeg tar med speilreflekskameraet mitt, så ser det jo enda dummere ut x'D

Så hvis jeg knipser løs vil jo folk tro jeg er gal, right? o.0

Eg hadde speglreflekskameraet mitt med meg i fjor. Gjekk rundt og bar på det stort sett heile tida, sjølv om eg ikkje tok bilete i timane. Eg turte ikkje(a) (Og visste ikkje om det var lov heller då, så). Var fleire andre som óg hadde det med seg i fjor.
Kjem nok til å ta med meg speglrefleksen min i år og om eg kjem med. Då med kanskje to eller tre objektiv. Veit ikkje kor mykje bruk for det på 50mm utan fokusmotor eg kjem til å få der, men 18-125mm kjem til å følgje meg. Og det same gjer 70-300mm. Må berre kjøpe det først^^'
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Galtvortskolens arrangementer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron