Minitreff i Trondheim den 2. april!

Her legges alle tidligere arrangerte minitreff

Minitreff i Trondheim den 2. april!

Innlegg Lea Isabelle Frey » 09 Mar 2012 21:47

Heihei!

Jeg har lyst til å arrangere et treff i påska, og som overskrifta tilsier, vil dette finne sted mandag den 2. april. Møtestedet er Olav Trygvassons statue på Trondheim Torg klokka 12.00. Om noen skulle bli forsinket venter vi frem til ca 12.20. Etter gamle erfaringer vet jeg at det blir en del henging her og der hvis det ikke blir planlagt noe konkret for treffet, så jeg tenkte i alle fall at vi kunne dra på Peppes i Kjøpmannsgata 25. Siden jeg har erfart at praten på mintreffene oftest ikke går stille så tenkte på om det var mulig å booke det lukkede rommet på Peppes? Hva synes dere om det?

For å gjøre det litt mer organisert tenkte jeg at vi kanskje kunne ta en quiz/ HP - stafett? Hva synes dere? Det er veldig åpent for forslag, kom med ideer for hva vi kan gjøre! Kanskje vi kan dra på kino....? Bare et forslag.

Jeg regner med at vi avslutter treffet rundt 18-20 tiden, det kommer vel an på.

Jeg vet at det kanskje er et litt dårlig tidspunkt for treff siden det er påskeferie og mange kanskje reiser bort, men jeg håper likevel at noen kommer, det er jo tross alt en god stund siden sist! Håper å se så mange som mulig!

Lea Isabelle Frey/Daria
Everything.
Lea Isabelle Frey
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 11 Feb 2011 12:30
Bosted: Frosta


Gå til Arrangerte minitreff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron