minitreff i Tønsberg

Her legges alle tidligere arrangerte minitreff

minitreff i Tønsberg

Innlegg susiar » 16 Okt 2011 12:19

NY DATO KOMMER:
Minitreff igjen, det blir den. Dere kan kle dere ut som dødseter eller en lærer eller som dere selv på gs eller noen andre rundt Harry Potter værdenen.. xD Jeg håper jeg får høre av dere om dette her, det blir rpging, og i tilegg er det dagen før halloween så kom på noe sprøtt vi kan finne på. xD gleder meg. jeg syntes det blir for lenge å vente til neste sommerferie så jeg tenkte å ha noen minitreff i Tønsberg til sommerferien starter igjen. hvis dere ikke har lest nøye igjennom, og ja dere ser ikke syner, det er faktisk sant det som står der. men hvis det kommer noe i veien for meg så sier jeg i fra 48 timer før det er... det lover jeg og garanterer jeg, men jeg garanterer at ingen kan stoppe meg. xD hehe.... så gleder meg til å se dere alle.. møttestedet er ut bussterminalen og i nærheten av platekompaniet, jeg kommer til å møte dere der..

Les dette nøye det blir rpging og husk det som står, jeg vil gjærne høre fra dere, enten her eller på gs, send ugle på gs hvis dere lurer på ne eller en melding her... jeg biter ikke xD eller gjør jeg det Håper mange kommer denne dagen, jeg vil vite hvem dere skal spille, avhengi av hva som skal skje. håper mange kommer til å være noen lærere eller dere selv på gs eller dødsetere eller fønixorden eller hvem som helst i Harry Potter værdenen.

For de som har facebook klikk på linken => http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 4963221643
Susiar. hjelper deg hvis det er noe:D
Brukerens avatar
susiar
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 40
Registrert: 14 Mar 2010 16:25
Bosted: der hvor jeg hører hjemme


Gå til Arrangerte minitreff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron