HP-maraton

Her legges alle tidligere arrangerte minitreff

Re: HP-maraton

Innlegg Moe Alice Rainfall » 09 Feb 2011 11:48

daså xD
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: HP-maraton

Innlegg Esmeralda Asimka » 09 Feb 2011 16:17

Jeg var -så langt unna å ikke kunne komme. Og så fikk jeg låne penger av en i klassen : D
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: HP-maraton

Innlegg Pedusa Tinkerbell » 10 Feb 2011 00:27

Beklager mennesker men jeg kan ikke :c Dere får kose dere uten meg, og savne meg massemasse.
Pang! Du døde! Moahaha >:]
Dette er en veldig farlig link.
Brukerens avatar
Pedusa Tinkerbell
Fjærpenn
 
Innlegg: 460
Registrert: 02 Aug 2009 23:57
Bosted: Fantasien min


Re: HP-maraton

Innlegg Esmeralda Asimka » 10 Feb 2011 10:23

Hva skjer med at halvparten av alle de tuffe folka jeg gleda meg til å møte ikke er på lista lenger >:
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: HP-maraton

Innlegg John McVinkel » 10 Feb 2011 15:53

Marion Bother skrev:Jeg har sagt dette før, McVinkel. Du får ikke lov å arrangere et treff på forumet, hvor du skal velge hvem som skal være med og ikke.
Enten så gjør du det rettferdig, eller så fjerner jeg tråden.
Jeg regner med at du har daglig kontakt med de "inviterte".


Sletter du tråden, setter jeg den opp igjen. Enkelt og greit. Ser du noen på ventelista, som venter på å komme opp, kanskje? Jeg gjør ikke det. Du har ingen rett til å slette tråden når jeg følger absolutt alt av regler. Det er ingen som har sagt at de vil komme, utenom de som er der på førstesiden. Så med mindre det er noen jeg ikke har fått med meg at skal være der, så skjønner jeg ikke hva du klager på!
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38


Re: HP-maraton

Innlegg John McVinkel » 10 Feb 2011 16:11

Marion Bother skrev:Det er ekskluderende når det står folk på kanskje-lista de, og så drar du inn folk som ikke er relatert til GS en gang. Du må gjerne arrangere dette maratonet, men ikke på forumet. Skal du arrangere det på forumet så er du nødt til å gjøre det rettferdig, ikke sitte og spørre vennene dine/venner av vennene dine.
Greit?


Jeg bare.. lurer på en ting. Vet du hva kanskje-lista er? Sånn helt på en prikk? Vel her har du en liten beskrivelse. Kanskje-lista er de som ikke vet om de kan komme, men sier at de kanskje kommer fordi de ikke vet om de kan eller ei. De setter seg der for at det kan hende de har muligheten til å komme, men de vet ikke! Det er to stykker som sitter på den lista. Det er ingen som sitter på vente-lista, og det er 10 stykker på kommer-lista. Det er 14 plasser. 10 + 2 = 12. Ergo, skulle de ville komme, så er det fortsatt plass til å flytte de opp på kommer-lista. Det er ikke verre enn som så.

De som er venner av Ina, er relatert til GS. Maud har vært på flere GS-treff enn det du har de siste 12 månedene. Hva grunnen er til det, interesserer meg ikke. Toffer har vært på GS FØR, men er det ikke nå lenger. Hva han heter vet jeg ikke, men finner jeg ut av det, setter jeg det opp. Okei?
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38


Re: HP-maraton

Innlegg Daniella V. Frances » 10 Feb 2011 16:12

Toffer har GSbruker atm, by the way. ((:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: HP-maraton

Innlegg John McVinkel » 10 Feb 2011 16:14

Daniella V. Frances skrev:Toffer har GSbruker atm, by the way. ((:


Få navnet, så skal jeg skrive han opp i stedet for + Toffer. ^^
Edit: Han er skrevet opp nå. :)
Edit 2: Mary Wolee AKA Anja, spurte om å få komme over SMS, og får lov til det.
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38



Gå til Arrangerte minitreff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron