Brev fra Kim

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 29 Mai 2009 17:30

Her kommer jeg til å skrive "brev" fra Kim, som nå er ute av skolen. Dere må gjerne "svare" på dem.

Heisann, Folkens, og spesiellt heisann til min kjære altfor ikke-glemte Dain.
Jeg savner dere (Spesiellt Dain, Nathanee og Robyn)! Jeg ble bedt om å pakke kofferten da ØGLENE var bestått, men selv om jeg forsøkte å dumpe så jeg kunne være ett år til, gikk det ikke! Jeg er ubevisst smart, og det må noen hjelpe meg med. Nå jobber jeg i en litten kaffesjappe i nabolaget mitt, alene. Jeg har fått spart opp nok, og med litt kompetanse fra Bestemor, har jeg leid lokale og kjøpt inn masse greier og dilldall, og selvfølgelig bruker jeg jo magi. Det har gått veldig bra til nå, og kun på en uke har jeg håvet inn penger. Jeg maler skilt for øyeblikket, derav malingsflekker på brevet. Jeg har også omsider fått meg en ugle som heter Alexander, som dere sikkert ser, og han blir veldig lett fornærmet om han ikke får nok godteri (gud, hvor har han det fra?). Jeg sparer til en ekstra iskrem-maskin, og av og til får jeg overraskende god hjelp fra de to sju år gamle nabojentene mine (som jeg passer for en ekstra slant. De er utrolig flinke serveringsdamer). Jeg gleder meg skikkelig til sommerferien, Dain, og jeg har begynt å ordne rom til deg (selv om du sikkert ikke trenger ditt eget, heh-heh... n.n). Til dere andre som jeg også er så ustyrtelig glad i; Et besøk i ny og ne er bare hyggelig. Og da skal jeg love å spandere gratis café au lait med sjokolade på dere. Kjempeglad i dere, savner dere, og Dain; Jeg elsker deg.

Klem fra Londons nye Kaffegeni og designerspire;
Kim Seymore.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 01 Jun 2009 14:26

Heisann, folkens, heisann Dain!
Gud, jeg savner dere sånn! (Dain, jeg har oppkalt en av de spesielt ettertraktede milkshakene mine etter deg. Londons innbyggere elsker den like høyt som jeg elsker deg! n.n) I det siste har kaféen min blitt ganske så populær, skiltet er ferdig og jeg har fått kjøpt iskremmaskin. YAY! Dessuten har diverse gutter lagt an på meg, og det er jo hyggelig. Men ta det med ro, Dain, det er fordi de tror jeg er en jente. Jeg lar dem leve i troen, jeg vil ikke miste kundene mine. Derfor gleder jeg meg til du kommer hit, Dain, for da kan vi kysse rett foran trynet på dem, haha! Jeg har dessuten fått en ansatt. Hun heter Mella, er Italiensk og er 20. Hun er forferdelig dyktig med kaffe, må jeg si. Jeg beklager flekkene på brevet, jeg spiser jordbær, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt. Dain, jeg savner deg som en afrikaner på nordpolen savner sola. I need you... Jeg har omtrent ikke snakket om andre med Mella. Jeg hørte at Robyn havnet på sykehus, forresten... Jeg gråt i et døgn og vurderte å stenge kafeen for å besøke henne på sykehuset, men da jeg kom dit, sa de at hun ikke var åpen for besøk. Da gråt jeg et døgn til. Hvis noen kan fortelle meg åssen hun har det, gjør det, vær så snill! Dessuten håper jeg Nathanee har det bra. Jeg savner deg også veldig masse. Jeg må ordne håret mitt selv om dagen, stakkars meg! Jeg vurderer å selge småkaker også. Jeg sender med en pose av mine "Cookies á la Seymore", og håper jeg kan få svar. Funker de? Wellahwellahwellah-OH. Nå må jeg gå. Jeg skal ta med Lizzie og Bethany i parken og stå på rulleskøyter.
Jeg savner dere sånn, alle sammen! Og Dain; Jeg elsker deg fremdeles. 'Don't go wasting your emotions; Lay all your love on me!' ^^

Klem fra Kaffekongen Kim.
Sist endret av Twiggy Watcliff den 18 Jun 2009 23:48, endret 1 gang
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Eàmané Wesenberg » 01 Jun 2009 19:13

Eh - går dette an? xD

Kjære Kim.

Hvordan går det? Jeg hører du har starta kaffebar, og det er awesome, absolutt noe jeg kunne sett for meg deg gjøre. Jeg gleder meg til å komme på besøk for å se.
Jeg KOM INN på svartspanerstudiet (HURRA!) og er allerede i full gang med pugging og praktiske øvelser - slitsomt, men utrolig spennende. Jeg er så utrolig glad for at jeg valgte dette. Hadde ikke trodd at jeg skulle komme inn i det hele tatt, så svak som jeg pleier å være i de teoretiske delene av fagene, men det ser ut til at professor McSnurp sendte en anbefaling. Det er ikke til å tro, kjerringa pleide å hate meg, men nå digger hun meg visst!
Jeg er da altså hjemme igjen i leiligheten i Liverpool. Denasy er ganske deppa for tiden, ingen av plateselskapene syns visst han er noe å satse på lenger. Jeg skulle gjerne dratt rundt til hver og en av dem og tuppa dem i rumpa alle sammen (hater virkelig å se ham ulykkelig...), men har ikke tid. Prøver iallefall å være sammen med ham så mye som mulig.
KOM OG BESØK OSS, KIM! Jeg savner deg. Savner den tida vi hang rundt og banka slemminger og sånt. Kaskje du også skulle bli svartspaner?

Klem
Dwareniel

(PS. nei, det er ikke satt noen dato for bryllupet enda. Jeg sender en ugle når vi finner det ut)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 01 Jun 2009 20:57

Til min kjære Dwareniel-darling.

Jeg er så glad for brevet ditt! Da jeg så den søte (dog litt aggressive) ugla di utenfor vinduet mitt, ble jeg kjempelykkelig. Jeg skriver nå med en gang. Hrmf, plateselskaper nå til dags! Om du ikke blotter deg helt og holdent og synger om sex og "bitches n' ho's in tha hood", er du visst ikke noe å satse på. Jeg har hatt besøk av Twiggy i dag, det går visst ikke så bra med Brats heller. De har visst for "seriøse" tekster. Gi Denasy en klem fra meg, og si hvor mye jeg digger musikken hans. Kanskje jeg kan få Twiggse til å installere opptaksutstyret sitt i bakrommet i kaféen, så kan vi selge CD-er her også, yayness? For å glede Danny-boy littegrann, sender jeg med mine nylig berømte brownies cookies med krem. Hvis han ikke liker dem, så fy på'n. De er kjempegode. G-R-A-T-U-L-E-R-E-RRRR! Ohmahgahd, jeg er så stolt av deg! Du fortjener det big time. Geniet i deg har sikkert bare sovet i transfigurasjonstimene, sånn som jeg gjorde... heh-heh. Jeg er kjempe glad i dere, begge to. Kom og sjekk ut kaffesjappa mi! :D

Klem fra Kimmelim^^
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Sine Metu » 01 Jun 2009 23:03

Kjære Kim.

Uhm, jeg savner deg masse. Jeg vet ikke helt hva annet jeg skal si, jeg. Uhmf, det har ikke skjedd noe spesielt rundt her, annet enn at jenter har begynt å forfølge meg. Det er ikke noe morsomt, igår sprang jeg rundt i en halv time og prøvde å riste dem av meg. Jeg gleder meg til sommeren. Og du har vel kanskje rett om det med rommene, men likevel. For å være på den sikre siden, så tror jeg at jeg har mitt eget rom, kay?

Glad i deg. --- Daìn.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 02 Jun 2009 20:28

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIINNNN!

Åh, gud, da jeg fant Alex på bordet i stua med brevet rundt foten, danset jeg rundt i en time! Jeg savner deg så fælt, Dain. (De svarte flekkene er... Mascara.) Det er klart jeg har ordnet gjesterommet til ditt nye paradis. Der skal du få bo, og du kan få pusse opp, male og kreativisere hele greia! Jeg har til og med kjøpt en STOR, fin seng og erstattet den kjipe sovesofaen. Åh, jeg gleder meg så fælt. Nabojentene jeg passer, Lizzie og Bethany vet mer om deg enn du gjør selv. De har begynt å spørre "Når kommer Dain?" Det er kjempesøtt.

Angående jentene som forfølger deg: DU ER MIN FOR ALLTID! De får ikke røre deg! Da skal jeg herpe sveisene deres så de aldri kan bli normale igjen! De har ikke lov! Gud, jeg gleder meg til du kommer. Når du kommer hit, trenger du ikke være redd for noe som helst. Mella, min nye ansatte, vet du, har sagt at hun skal være livvakten vår. Fan-girlsene får nok noe å bryne seg på der, ja. Jeg elsker deg, Dain. Veldig, utrolig høyt. Og jeg savner deg kjempe mye. Jeg har begynt å føre kallender, og hver dag sier jeg til Mel at "nå er det bare tjue dager til Dain kommer!"

All verdens kjærligste hilsner fra din Kim
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Sine Metu » 02 Jun 2009 20:39

Kjære Kim

Som om du skal snakke. Det er du som har en hel flokk med kunder som er der bare for å sjekke deg opp. Jeg savner deg også kjempemasse, og uhnf, jeg vet ikke. Helt siden du dro har jeg vært kjempenervøs og saker og sånt. Jeg tror det fordi jeg ikke har vært ute blandt folk på en god stund, men det endte opp med at jeg overfalt Nathanee, stakkars. Ellers så er det ingenting nytt. Hvordan går det med kafeen?


--- Daìn
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 02 Jun 2009 21:09

Kjæreste Dain.

Kafeen har det kjempebra, og alle de som prøver seg, har jeg begynt å avvise med at "Jeg har allerede verdens deiligste kjæreste, så jeg er nok ikke tilgjengelig. Vær så god, her er kaffen din! =3" Det er helt sant. Dain, du får ikke lov å synke bort. Jeg kommer og besøker så snart jeg har sjansen, og det skal bli så fort som overhodet mulig. Ikke vær nervøs! Vær som du er med meg, når vi er alene og... Dropp det intime, bare. Det er det bare jeg som skal vite om, ikke sant? Thihi. Du rødmer nok når du leser dette. Jeg savner rødmen din, Dain. Og de fire små, nesten usynlige fregnene du har på nesa. Og jeg savner å stryke over håret ditt. Gah, nå får jeg Galtvortlengsel... Men Uffert, vet du. Hun ville ikke ha meg der lenger enn nødvendig. Gamle hurpe. Jeg elsker deg fremdeles mer enn før for hver gang jeg tenker på deg, og har lovet meg selv at det første du skal få når du kommer hit, er et megasuperstort kyss og en stor is med jordbær.

Klem fra Din Kim.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Twiggy Watcliff » 10 Jun 2009 22:02

Nyah, Folkens, Hallo, min kjære Dain.

Jeg følte for å skrive et lite brev i full hast. Cafeen min er blitt veldig populær, og jeg har til og med begynt å ta imot bestillinger, WEY! Jeg savner dere veldig. Mel vet mye om dere nå, tror jeg. Den siste måneden har gått utrolig fort, men gjett hva! Jeg har også bitt passe styrtrik til å være knapt nesten atten. Jeg har bursdag om en og en halv uke når jeg skriver dette brevet. Dain, du aner ikke hvor mye jeg har tenkt på deg i det siste. Jeg står på rommet jeg har ordnet til deg minst en time hver dag. Jeg gleder meg så til du kommer!

Kjærlige hilsner fra Kim.

Heisann, dere!
Jeg er Mella, Kim's ansatte. Jeg vil bare si at dere høres ut som en interessant gjeng! Håper jeg kan få lage italiensk iskrem til noen av dere i sommer!
Hilsen Mella.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Brev fra Kim

Innlegg Isabel Hunter » 11 Jun 2009 21:47

HeeeeyKimmelimmeyo~

Nå som skolen STRAKS er ferdig, og jeg skal hjem til Blackborough, håper jeg det ikke gjør noe om jeg dropper innom kaféen din et par ganger om jeg er i London. Det er jo ikke så langt mellom, så du må bare føle deg velkommen til å komme på besøk til meg og Duzel i Blackborough, om du føler for å ta deg en pause fra kaféen.
Funker det mellom deg og Daìn, til tross for avstanden, da? Jeg er så misunnelig på at dere faktisk klarer å ha et sånt forhold, det er skikkelig beundringsverdig.
Galtvort er litt kjedelig uten en rosagrønn homofil gutt som kan sy og bake, jeg skulle ønske Uffert-heksa aldri eksisterte, så du kunne vært her et år til. Jeg skulle selvsagt ønske hun ikke eksisterte av andre grunner óg, men det er vel åpenbart.
Umm jah. Med meg har det hvertfall ikke skjedd så mye i det siste, jeg har vært sammen med Nathan, men det er slutt nå.
Jeg gleder meg bare til sommerferien, jeg. Skal bli godt å få sove ut. Jeg elsker å sove.
.. Huff, nå babler jeg, jeg tror kanskje jeg bare slutter å skrive her, så kan vi heller catche mer opp om et par uker, når jeg stikker innom kaféen din.

PS: Fortell mer om Mella? Hun hørtes kjempeflott ut, fra det du har skrevet tidligere..

Masse klemmer fra Isabel~ <3
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron