My Name Is: Denasy

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

My Name Is: Denasy

Innlegg Denasy Bother » 12 Jan 2013 12:50

(rpg dagbok, btw. Prøver å bli kjent med karakteren igjen.)

Januar, 12.
Tja. Bursdagen ja. Det var jo... den syvende. Jeg så ikke vitsen med å feire den. Kona vet jeg misliker bursdagen min, så jeg bestemte meg for å tilfeldigvis ta en dagstur til Irland. Sykkelen kjørte fint, men litt problemer med giringa. Jeg kan ikke sånne gompe-ting, så jeg får vel sende den på reperasji-so-fo... få den fiksa, i alle fall.
Texas begynner å bli eldre. Rart, egentlig... virker ikke som om tiden går når jeg er med han og kona samtidig. Selv om jeg savner å drikke og feste. Men, lillegutt kommer først, antar jeg.
Noe annet jeg savner, er å sette meg ned med Dwar, ta oss en kopp kaffe, og bare være oss to. Det blir ikke så mye av det, med jobben, og ett barn. Håper det ikke kommer ett barn til med det første, haha...
Jeg vurderer kraftig å gå tilbake til musikken. Jeg savner den. Bedre for ungen vil jeg tro, om en av foreldrene ikke risikerer livet sitt hver dag.
Meh.

Jeg burde sende ett brev til Kim. Eller Rei. Eller Kassy. Lurer på hvordan det går med alle sammen. Eller Darius..! Hva faen, han bare forsvant fra skolen.. sist jeg hørte noe, hadde han stikki til Thailand. Det er vel... det var like etter at vi klarte å kvitte oss med... adopsjonsbroren min. Som egentlig var død. Hah!
Nei, sku'ru ha sett... nå har Remy sendt meg brev også, av alle ting. Da sier jeg takk for meg, mens jeg stikker til Winchester for å banke en som heter Paul.
Bye-bye, enn så lenge.

"My reasons have no reason to remain.
I'd cross the world for you."
Sist endret av Denasy Bother den 12 Jan 2013 21:23, endret 1 gang
"Maybe I want it, but know I'm not worth it... I can't even tell you my name."
Brukerens avatar
Denasy Bother
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 90
Registrert: 11 Jan 2010 22:55


Re: My Name Is: Denasy

Innlegg Eàmané Wesenberg » 12 Jan 2013 17:09

Næmmen Denasy, skriver du dagbok? Er ikke det litt feminint av deg?
- Dwar
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: My Name Is: Denasy

Innlegg Denasy Bother » 12 Jan 2013 19:33

Screw that, kjære. Jeg er tom for eyeliner.
-Denasy
"Maybe I want it, but know I'm not worth it... I can't even tell you my name."
Brukerens avatar
Denasy Bother
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 90
Registrert: 11 Jan 2010 22:55


Re: My Name Is: Denasy

Innlegg Denasy Bother » 12 Jan 2013 21:21

Januar, 13.

Kontaktet den gamle manageren min, David Hoffstater, for å snakke om nytt album. Han likte konseptet bak albumet - zombie-apokalypse-tema. Og hvordan menneske kommer til å spise hverandre levende om vi ikke endrer noe i samfunnet. Lurer på hva Dwar kommer til å si når hun finner ut at jeg skal tilbake i studioet i London... det er jo ett stykke unna.
Jeg er samtidig på vei hjem igjen fra Winchester. Enda en trollmann bak lås og slå. Begynner å bli irriterende hvor lett det her begynner å bli. Nåvel. Rapporten neste.

Når jeg kommer til London neste gang, må jeg begynne på ett "rogoue"-oppdrag. Finne Darius og få ham tilbake til England. Han har vært borte for lenge.
Sender Hondaen inn på verkstedet i morgen også. Harlyen gikk i dass i fjor. Savner den bråkete motoren. Men, hva kan jeg vel gjøre? Lurer litt på om det var en av naboene som herpa den... næ, samma det. Har jo råd til en ny en om jeg vil ha en. Penger strømmer inn til Flirgott hele tiden.. jeg selger visst fortsatt godt med det forrige bandet. Kanskje jeg skal sende brev og høre om de vil være med på ett nytt album? Hihih..

I'm out.

"I think I'm happy. Mostly happy. On a green, autumn day.
I'm walking lazy. Barely moving. Settle out, and fade away."
"Maybe I want it, but know I'm not worth it... I can't even tell you my name."
Brukerens avatar
Denasy Bother
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 90
Registrert: 11 Jan 2010 22:55



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron