Naties dagbok.

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Naties dagbok.

Innlegg Natie Berry » 06 Okt 2012 18:18

Kjære dagbok, eller hva søren jeg skal skrive. Joda, ok, det hørtes vel greit ut. Kjære dagbok, i dag fikk jeg arrest i ufferts time da jeg smuglet med meg godteri inn, og da jeg bare skulle smake liiiit, hallo, jeg lover, det var ikke mye... så mente hun at jeg forstyrret med tygginga mi, og det ble arrest. jaja, det var ikke så ille. Jeg fikk drikke te på ufferts kontor, hallo.. men beklageligvis var det verfiserium i den, så jeg ble avslørt alle de 24 gangene jeg hadde smuglet med meg godteri. Dette er siste gangen, jeg lover. Jeg kom ikke med på rumpeldunklaget, så nå lager jeg dusker i svart og gul til neste rumpeldunkkamp. HER SKAL DET HEIES. For litt siden fant jeg og en venn ut av en skikkelig kul drikk! den er megagod. banansjokolade dyppet i peppermynte te, hallo. Det smaker en drøm, og dette er 6 koppen. Egentlig 7'ende, men jeg sølte ut den ene. Jaja, nå må jeg gjøre historieleksa jeg har glemt å gjøre, før jeg legger meg. (klokka er 4 på natta)
jajaaa, oxoxo Natie.
Happines can be found even in the darkest of times, if one only remember to turn on the light. - Albus Dumbledore
Brukerens avatar
Natie Berry
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 49
Registrert: 24 Mar 2012 00:05


Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron