Cherly's dagbok

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Cherly's dagbok

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 27 Aug 2012 19:03

27.August
Endelig har jeg skaffet meg èn dagbok, for jeg føler ikke jeg kan betro meg til noen.Joda, jeg har venner, bare ikke den venninnen.Så du kommer til å ligge trygt under puten min, når jeg sover.Men jeg vil helst ikke si hvor du er om dagene, hvis noen skulle komme til å lese dette, på et eller annet tidspunkt.Også skal jeg prøve å legge en formel på deg, men jeg vet ikke om jeg får det til.Jeg skal i værtfall prøve, og i så fall, må du nokk ligge gjemt.Kanskje jeg skal ha deg i sekken, og aldri legge deg fra meg.Men værtfall, tilbake, nei, til dagen i dag.I dag har jeg faktisk ikke gjort noe.Men jeg føler meg faktisk litt uggen.Værtfall ikke helt bra, så jeg snublet med til MadamPomfrit, hun bare viffte med staven, og ga meg en tablet, så jeg er helt bra igjen.Også leste jeg, tro det eller ei, men Sherlock Holms' bøken er ganske underholdene.
-Din Cherly
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: Cherly's dagbok

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 28 Aug 2012 15:57

28. August
I dag prøvde jeg å legge forbannelsen over deg, uten hell.Men jeg skal få far til å lære meg den nå jeg kommer hjem.Å, som jeg savner han.Men jeg har ikke så mye plass i hodet til han.Jeg tenker så mye, skulle tro det ikke er bra.Jeg begyner å lure på om noen har lest deg, for du lå ikke under puten min nå nylig.Men det er vel bare innblinding.For sikkerhets skylld seg jeg ha deg i sekken, nå jeg ikke sover.I dag har jeg ikke gjort noe spesigjelt, men jeg innviterte meg selv til Abernethie Hall, til sommeren.Mycroft sa ikke noe, så jeg ender nok opp der tilslutt.Ellers har jeg lest ut SherlockHolms bok to, og begynt på bok tre.De har fasinert meg.Ellers fant jeg og Illi en bok på bibloitekte.Men nå kommer det noen, forteller som boken senere.
Vi skrives, Cherly
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: Cherly's dagbok

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 29 Aug 2012 17:10

29.August
Man kan ikke si at livet mitt er kjedelig, for det sjer noe vær dag.Men i dag sjedde noe helt utrolig, men jeg vet om jeg skal si det eller ikke.Jo, jeg kan ikke holde det hemmelig.Jeg har en tvilling, som jeg ikke viste om.Hun hetter Milli Da Triili, hun ligner meg litt formye, det er skummelt.Men håret mitt kan være rett, det kan ikke hennes.Hun er fantastisk, og du skulle bare vist.Og hun skal få møtte pappa, og foresten også er faren hennes.Ikke anklag meg for å være dramatisk, men jeg tror jeg kommer til dø av lykke.Hun er så snill, men det virker som jeg er smartest, kanskje ikke snillest, men samme det.Det sies jo at snille jenter skriver dagbok, mens slemme jenter sletter alle spor.Så jeg er vel ikke så slem, også har jeg sorter allsmakskjeks.Det er kjeks med allsmakbønner i, så vet du det til neste gang.Jeg har studert dem i mange dag er før, og kan nesten skille mellom gode, og vonne.Nesten.Også sente jeg et brev til far idag, jeg sa ikke noe om Milli, men jeg sa at jeg tom med en venninne hjem i sommer, og litt mer, men det sriver jeg om senere.Den boken jeg fortalte om igår må ha vært ment for oss, for den fortalte alt om tvillingene Milli og Cherly.Værtfall er jeg så trøtt etter en stressende dag, så nå legger jeg meg, med deg under puten.
God natt, Cherly
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: Cherly's dagbok

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 03 Sep 2012 14:42

3.September
Førs så må jeg beklage at jeg ikke har skrevet på en stund, men nå jeg legger meg, blir jeg helt utslitt.Det har ikke skjed så mye heller.Men jeg og den nye jenta, som jeg fant boken sammen med, er hjemme og snakker med far, så jeg må smiler til alle.Ooo, som jeg hater dette livet.Men det er en slutt på det, det komme rikke fler, for far er syk, eller vi sier det til alle andre.Jeg vurdere å si hva jenten heter, og kommer siker til å gjøre det, litt senere.Men ellers har jeg funnet ut at kjøkenet er et sted for meg.Jeg liker meg der, og jeg får sotere allsmakkjeks.Det er kjeks med allsamkbønner.Jeg har spsit dem helle livet, og derfor kan jeg nesten sorter dem i to dunger, en med gode og en med ekle..Men nå kommer Milli, ja det er den nye søsteren min.
-Cherly
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: Cherly's dagbok

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 05 Okt 2012 17:59

6. September
Også hadde men glemt deg hjemme.Beklager virkelig, men det er ingenting å gjøre noen med nå.Vel, værtfall.I går, snaket jeg med Cadmon, men hemmelige forelskede.Hvis man kan være forelsket når man er 11, så er jeg det.Vel, jeg kysset han, på kinnet.Men likevel[!] er det stort.Jeg er litt i sjokk, så alt henger ikke sammen.Vel, nå ligger jeg syk i sengen min, og drikker peppermyntete.Det er faktisk godt, jeg liker det.Også har pappa sendt men en brev, bare det normale, men Milli fikk også et.Med samme innhold, men hun fikk et fra farmor også[!], det gjorde ikke jeg.Farmor hette også Cherly, Cherly Cherltelle Amanda Peeters.Vel, hun er veldig hemmelig, men liker vist Milli.Ikke meg, men henne.Huff, jeg overlever.Men jeg må lukke deg nå, før jeg sovner, og noen leser over skuderen min.Mmen jeg skal skrive oftere.Lover, på min hemelige oppskrift på allsamkkjeks.Din små syke;
-Cherly Charlotte Alice Peeters.
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: Cherly's dagbok

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 07 Okt 2012 19:31

7. Steptember
Også er man frisk igjen, jo da.Man kjeder vette av seg, men frisk er man.Har du lagt merke til mønsteret i værdagen min, for det gjorde jeg nå nettopp:Våknet, kle på seg uniformen, gå ned i storsalen, spise, dra til timmene. Spise, mere skole. Litt fritid som brukes til lekser, spise, lese e.l., bytte til pyrsamas, skrive dagbok, sove. SÅ kjedelig, men likevel, joda jeg overlever da.Huff, jeg kunne trengt et avbrekk, men kusinen min gifter seg snart, så jeg må gjøre om på noe. Men pytt, jeg kysset Cadmon, noe jeg aldri skulle ha gjort.Men sukk, ikke at jeg angrer.Også møtte jeg Erika, en reddende engel, eller'no. Vel, jeg tror ikke jeg har mye mer å si.Min firkantede(selvfølgelig ikke bokstavelig);
-Cherly C.A. Peeters.
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: Cherly's dagbok

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 09 Okt 2012 18:46

9. September
Joda, det samme gammle.Men noe sjer da, hva kommer du til å få vite.Jeg farger noens hår rosa, hihi..Og ja, denne persjonen prøve å farge håre mitt lilla.Vel, jeg ente opp med sjokklilla hår på høyre side, og er litt Cruella DeVill lignene, men jeg liker det.Også har ikke Cadmons reasjoner vert noe å fortelle om, enda.Jeg derimot gråtter stått og stadig.Hva om jeg har mistet han?Også Aisha, hun har fortalt meg litt av vært, og der stikker i hjerte mitt nå, jeg trodde ikke jeg kunne føle omtenksomhet.Ellers ingenting, bare det samme gamle.Hva skulle jeg gjort uten deg?
-Cherry.
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron