Daniel Soksalot's Dagbok.

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 01 Sep 2011 21:49

Ja, for noen dager siden fikk jeg vite at dama mi har blitt gravid pga en som heter Gil Sunplace..*noen få dråper på arket* Og nå er jeg ganske frustrert.. :evil: Derfor er jeg glad at du er her for meg, boka mi.<3 Vel, ellers har jeg ikke gjort mye.. *masse kluss som er uforståelig* Jeg vet ikke når jeg skal legge meg.. Er ganske trøtt, men jeg vil og får ikke sove. Det er ganske plagsomt. Også i dag kranglet jeg med ei gammel venninne av meg som heter Fico Falmer. Hu er ei god veninne av meg. :D Kanskje det blir litt bedre i morgen? Siden nå har jeg fått ut raseriet flere ganger.. Jeg vet ikke.. Har du noen gang tenkt på at dagbøker kan få ut så mye raseri? Jeg føler meg litt bedre allerede. :) Vel, jeg har begynt å bli litt trøtt nå. Så vi skrives. Natta <3
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 02 Sep 2011 18:06

Ja, nå sitter jeg her og skriver da. :) I dag har jeg ikke fått gjort så veldig mye, men skal få gjort mye mer ut av dagen. Jeg skal møte Fico i dag, jeg sitter i gangen og venter på at hu skal dukke opp. Håper vi er venner igjen, siden hun er en så god venn, at jeg er nødt til å være venner med henne. Hvem vet? Alt kan jo skje.. Jeg lurer også veldig på når Jessica kommer, hun skal ta abort i dag. Hun har enda ikke sagt om jeg skal være med eller ikke, så jeg får bare vente.. Jaja, da er det vel ikke mer å skrive. :) Skrives senere. <3
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 13 Sep 2011 20:42

Ja, nå er det lenge siden jeg har skrevet, men nå er jeg her. :) Jeg har gått opp i 4. klasse! Dette året har leksene vært litt vanskelige, og jeg har hele tiden trodd det skulle være lett! Men men, jeg greide heksamen heldigvis da. :) Jeg har kjedet meg mye i det siste, men jeg har vært hos Jessica, Diego og Cec på Cervantes ballet hjemme hos dem. Det var kjeeempe gøy! :) Men må stikke, skrives siden!
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 22 Sep 2011 19:39

Hmm.. Stund siden sist.. Det har vært litt hektisk.. Jess har slått opp :cry: :cry: :cry: :cry: Jeg er ganske deprimert så orker ikke å skrive noe, men jeg, Kim, og Saya har stiftet en Ikke Deppe Gruppe. :lol:


Skrives.
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 23 Sep 2011 21:01

I dag har jeg hjulpet Emma Wand *mange hjerter her* med eliksirleksen for denne uken, og har blitt veldig forelsket :!: :!: Jeg har kysset hu på kinnet, men vet ikke helt hva som kommer til å skje da... Hmm.. Nå skriver jeg litt videre, hu sa det ikke ville funke mellom oss... :( :( :( :( Jeg får finne meg ei anna.. Det er helt *klusset over* å ikke ha ei dame..

Snakkes.
Sist endret av Daniel Soksalot den 13 Mai 2018 23:29, endret 1 gang
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 24 Sep 2011 07:48

*det er en side som er revet ut*
Sist endret av Daniel Soksalot den 03 Des 2011 13:20, endret 1 gang
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 25 Sep 2011 11:53

Uhm.. Ja.. Idag skriver jeg igjen. Jeg har funnet ut noe.. Jeg tror jeg er blitt bifil. :? Jeg bare fikk andre følelser for en gutt, som jeg ikke har hatt før, men det føles bare ikke riktig. Jeg vet ikke helt..

En usikker Daniel.
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Wilhelmine M Jones » 22 Nov 2011 19:36

//Denne boka kunne Willy nok funnet denne gode boka
Wilhelmine M Jones
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 22
Registrert: 21 Aug 2011 15:40


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 03 Des 2011 13:19

//LOL! xD Daniel har den på et hemmelig sted.
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Daniel Soksalot's Dagbok.

Innlegg Daniel Soksalot » 03 Des 2011 13:25

Hei hei! Lenge siden nå! Jeg fant deg ikke, så jeg har lett hele borgen rundt. Men nå har jeg funnet deg. Det har skjedd mye i det siste så jeg skal skrive en god del.
Først og fremst, så ble jeg sammen med Jessica Conner, og vi var sammen en stund, så ble det slutt.. Og så ble jeg sammen med Saya Owen. *hjerte hjerte* Og så fridde jeg til henne, og nå er vi forlovet! Også noen dager etter det, så fant jeg ut at foreldrene mine ikke er døde! De ble bare ganske skadet av dødseteren som jeg trodde drepte dem, men de ligger på St. Mungos og kommer ut snart. Jeg har det ganske tipp topp nå! Jeg tror det kommer noen, så jeg må gjemme deg for nå.

Skrives!
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron