Sivira Inegras dagbok

Her kan du skrive din dagbok.
Dette er en prøve, blir det misbruk/personangrep i denne kategorien vil den bli fjernet.

Sivira Inegras dagbok

Innlegg Sivira Haldora » 16 Mar 2010 08:29

[Fint hvis dere ikke kommenterer her og heller ikke poster her. Sivira legger ikke fra seg dagboka si i storsalen. Hun legger den trygt et hemmelig sted på sovesalen! Så dere kan egentlig ikke se den!]

Kjære Dagbok

I går fikk vi de første leksene. De var ikke så ille som jeg hadde trodd egentlig, så jeg tok dem ganske pent. Jeg har blitt litt mer lei meg de siste dagene, men det er en lang historie så jeg forteller bare litt av den. Du skjønner: At for tre dager siden ble jeg uvenner med Thersa og Tessa. Jeg og Tessa ble uvenner på grunn av en dum, rosa nattkjole. Hun hadde fått sin av mamma mens jeg hadde måtte kjøpe den alene, for mine egne penger! Hermonie kom og så at vi hadde kranglet. Da spurte hun meg om jeg ville være med ut i parken en tur. Da jeg kom ut satt Thersa og Hermonie å tegnet. Jeg trodde dagen ikke kunne bli verre og trengte noen og snakke med. Jeg gikk ned til Hermonie og sa hei. Da løp plutselig Thersa vekk fra meg. Vi løp etter for og se hva som var galt, men da ropte hun bare: <<Gå Sivira>> Thersa har alltid vært en god venn, så jeg har blitt litt redd i det siste, fordi jeg ikke helt tror at alle vil at jeg skal være her... Finnes liksom... Men jeg har jo Lilly og Hermonie som jeg kan betro meg til. Og Angneta hjelper også veldig mye. I dag er det ikke noe som har skjedd ennå. Unntatt at jeg har stått opp veldig tidlig. Jeg tenker jeg har lyst til og gå å snakke med Thersa.

Hilsen Sivira Inegra A. H.
16.03.10 07:29
Sist endret av Sivira Haldora den 22 Mar 2010 09:06, endret 2 ganger.
Latter forlenger livet!
Sivira Haldora
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 61
Registrert: 15 Mar 2010 08:49
Bosted: Galtvort, Cambridge, England


Re: Sivira Inegras dagbok

Innlegg Sivira Haldora » 17 Mar 2010 20:10

Kjære Dagbok

I dag har jeg hatt en mye finere dag. Jeg har blitt venner med Thersa igjen og det er selvfølgelig fint. Hun ga meg et helt fantastisk brev og da måtte jeg bare bli venner med henne igjen. Tessa har jeg ikke snakket så mye med, så henne er det vel ingen som vet hvordan en skal ordne opp i den kranglen. Line er like hyggelig som vanlig og Angneta er også til stor hjelp. Det er vel ikke mer og si idag.

Hilsen Sivira Inegra A. H.
17.03.10. 19:10
Sist endret av Sivira Haldora den 24 Mar 2010 08:43, endret 1 gang
Latter forlenger livet!
Sivira Haldora
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 61
Registrert: 15 Mar 2010 08:49
Bosted: Galtvort, Cambridge, England


Re: Sivira Inegras dagbok

Innlegg Sivira Haldora » 22 Mar 2010 09:05

Kjære Dagbok
Jeg beklager jeg ikke har skrevet til deg på en stund, men det har rett og slett ikke skjedd så mye her. Jeg har så vidt snakket med Stina og det er jo alltid hyggelig. Jeg skal prøve og bli venner med Tessa igjen, selvom det ikke alltid er lett... Men som jeg har sagt tidligere til deg, jeg har jo Lilly og Hermonie jeg kan betro meg til. Angneta er som vanlig hyggelig, men hun begynner og bli litt skummel egentlig... Men som hun selv sier; Jeg er bare slem mot sånne som jeg ikke liker! Det pleier ikke være Griffinger, men ofte femteklasse Smygardinger. Hun er jo Smygarding selv, så jeg lurer på hvordan hun har det i oppholdsrommet, egentlig... Stakkars... Mer var det ikke og si i dag.

Hilsen Sivira Inegra A. H.
22.03.10 08:05
Latter forlenger livet!
Sivira Haldora
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 61
Registrert: 15 Mar 2010 08:49
Bosted: Galtvort, Cambridge, England


Re: Sivira Inegras dagbok

Innlegg Sivira Haldora » 24 Mar 2010 08:40

Kjære Dagbok
I går skjedde det noe rart. Jeg og Linnea snakket å plutselig svimte jeg av. Jeg husker egentlig ikke noe av dette, men Linnea sier at jeg svimte av. Og selvfølgelig tror jeg på henne! Jeg våknet etter vært, det eneste jeg virkelig husker var at det var nifst å våkne igjen. Du aner jo ikke hva som er skjedd. Men det beste er jo at jeg hadde Linnea der, så jeg regner med at ingen ting kunne gått galt. Jeg har så vidt sett Tessa, hun og jeg har fortsatt ikke blitt venner igjen, men jeg håper vi blir det snart. Una har jeg også så vidt møtt og det er jeg veldig glad for fordi nå er det veldig lenge siden.
I dag har jeg ikke mer og si, desverre.

Hilsen Sivira Inegra A. H.
24.03.10. 07:40
Latter forlenger livet!
Sivira Haldora
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 61
Registrert: 15 Mar 2010 08:49
Bosted: Galtvort, Cambridge, England


Re: Sivira Inegras dagbok

Innlegg Sivira Haldora » 26 Mar 2010 08:23

Kjære Dagbok
Jeg orker snart ikke være på Galtvort lenger. Lilly og jeg, vi... Vi er ikke helt som venner mer... Vi kranglet litt i går og så sier Lilly på en måte at hun liker Oliver Wright bedre enn meg, fordi han er gutt og ikke spør om så mye. Jeg vet egentlig ikke åssen jeg kan klare å takle det. Jeg får ikke til det egentlig... Jeg trenger noen å snakke med, som for eksempel Stina, Hermonie, Angneta, en eller annen! Helst en som har noe med kranglen og gjøre. Jeg bare orker dette ikke mer!

Hilsen Sivira Inegra A. H.
26.03.10. 07:23
Latter forlenger livet!
Sivira Haldora
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 61
Registrert: 15 Mar 2010 08:49
Bosted: Galtvort, Cambridge, England


Re: Sivira Inegras dagbok

Innlegg Sivira Haldora » 27 Mar 2010 15:59

Kjære Dagbok
Jeg og Lilly ble venner igjen. Eller vi hadde vært venner hele tiden egentlig, så det var jo bra. Hele greia var en misforståelse, og etter Lillys mening hadde det aldri vært en krangel, så da ble jeg lettet. Virkelig lettet! Stina har vært mye til hjelp, veldig mye og. Det har jo også både Linnea og Una, da. I går skjedde det faktisk noe mer; Jeg ga Angneta et par englevinger, men det var en grunn for det; Du skjønner at kallenavnet til Angneta er Angel, så hvorfor ikke gi henne et par englevinger, da? Men det kule med de englevingene var at de virkelig kunne fly! Det hadde ikke Angneta noe anelse om så hun var litt nervøs når hun prøvde dem, i mens ga jeg henne instrukser om hvordan hun skulle gjøre med dem. Jeg sa at hun måtte hoppe så høyt hun kunne opp og ned, og tenk! Plutselig fløy hun! Det var gøy og se på henne, veldig, faktisk...
Det var alt jeg kunne si i dag.

Hilsen Sivira Inegra A. H.
27.03.10. 14:59
Latter forlenger livet!
Sivira Haldora
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 61
Registrert: 15 Mar 2010 08:49
Bosted: Galtvort, Cambridge, England


Re: Sivira Inegras dagbok

Innlegg Ella Iselin Howells » 29 Nov 2010 23:52

Kjære Sivira. Du glemte sekken din i storsalen og jeg fant denne boka oppi. Hvis jeg var deg ville jeg ikke hatt med meg dagboken din over alt ;)

-Ella Iselin
Bilde
Brukerens avatar
Ella Iselin Howells
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2760
Registrert: 21 Feb 2010 15:10
Bosted: Oslo, Norge


Re: Sivira Inegras dagbok

Innlegg Sivira Haldora » 20 Apr 2011 20:20

[Har byttet navn på GS, men Sivira går der jo fremdeles på en måte så jeg skriver her fordet :)]

Kjære Dagbok
Bestemoren min døde nylig og for det meste sitter mamma å gråter hjemme, derfor er det på en måte fint å være på Galtvort. Hun sier det kommer til å gå bra igjen og det tror jeg på. Folk er selvfølgelig snille her fortsatt og jeg har det fint her, så det er egentlig ikke noe annet og skrive her

Mvh
Sivira Inegra A. H.
20. april 2011
Kl. 20:20
Latter forlenger livet!
Sivira Haldora
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 61
Registrert: 15 Mar 2010 08:49
Bosted: Galtvort, Cambridge, England



Gå til Dagbøker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron